Gå til innhold

Vask og rens av bil før salg


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Jeg skal selge bilen min og tenkte å shine den skikkelig opp før salget.

Har ikke kapasitet å gjøre dette selv, og tenkte å sende den inn til noen som kan rense setene og shine opp interiøret. Litt usikker på om jeg gidder å gjøre så mye med utsiden. Vokset for ikke så mange måneder siden, og bilen ser bra ut på utsiden.

Er det noen her som vet om et sted hvor de gjør dette skikkelig(ikke noe kattevask), men som ikke koster skjorta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Jeg skal selge bilen min og tenkte å shine den skikkelig opp før salget.

Har ikke kapasitet å gjøre dette selv, og tenkte å sende den inn til noen som kan rense setene og shine opp interiøret. Litt usikker på om jeg gidder å gjøre så mye med utsiden. Vokset for ikke så mange måneder siden, og bilen ser bra ut på utsiden.

Er det noen her som vet om et sted hvor de gjør dette skikkelig(ikke noe kattevask), men som ikke koster skjorta?

Jeg kjenner ikke selv til noe sted ettersom jeg ikke bor i området, men min datter som bor i Sandvika pleier å levere bilen til skikkelig rengjøring av og til hos et bilpleieverksted (heter det det?) på Slependen, tror jeg det ligger. Der er det rimelig. Hvis du synes dette virker ok, kan du vel gi meg et vink, så kan jeg kontakte min datter og få navn og telefonnummer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Vi gjorde dette hos de som holder til i parkeringshuset til Meny/Europris i Brobekkveien. Tror det var ca 300 de tok for utvendig og innvendig vask, og da så bilen helt fantastisk ut etterpå, selv om den egentlig var ganske gammel og stygg, så de er skikkelig flinke, og så er det jo veldig billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Skal rense setene innvendig, så trenger tips til steder som gjør dette. Har også fått innvendig og utvendig vask flere steder, men da blir det ikke renset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

sjekk ut handz on eller noe slik.

de har lokaler rundt omkring i hele oslo området

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker bilvask1 på Brynsenteret og er veldig fornøyd med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...