Gå til innhold

Veldig hullete jeans

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Egentlig så er vel ikke det store spm. om det er så veldig trendy eller ei. Jeg er ikke en person som følger trendene slavisk, og jeg kan fint bruke noe som jeg kjøpte for 3 år siden, så lenge det ikke ser gammelt, slitt og utvasket ut.

Jeg tar meg uansett ikke råd til å handle i de dyreste butikkene, så jeg trives stort på H&M, Cubus, BikBok, Vero moda, Lindex osv.

Hvor er det du handler klærne dine da, Olive? :)

TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anjelika

Egentlig så er vel ikke det store spm. om det er så veldig trendy eller ei. Jeg er ikke en person som følger trendene slavisk, og jeg kan fint bruke noe som jeg kjøpte for 3 år siden, så lenge det ikke ser gammelt, slitt og utvasket ut.

Jeg tar meg uansett ikke råd til å handle i de dyreste butikkene, så jeg trives stort på H&M, Cubus, BikBok, Vero moda, Lindex osv.

TS.

Er ikke hullete bukser gammelt og slitt? :fnise:

De fleste av oss handler vel en del i kjedebutikkene i landet. Det er bare de krampetrendy ûberhippe greiene som er morsommere å plukke opp før de lander på Oslo S og ungdomskolen. Sånn hullete bukse lagde jeg rett og slett selv med en brødkniv, trenden med synlig undertøy er det jo bare å hoppe på med det man har i skuffen, body harness og armor rings har jeg kjøpt rundt på nettet, skulderpynt fiksa jeg med lenker fra Jernia, skinnbukse var å få kjøpt i en bakgate på New York-ferie osv.

Men man trenger jo egentlig bare ebay for å få tak i alt de ikke har på vero moda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Nei, mine hullete jeans er ikke gamle. Og de er meningen at skal se slitte ut.

Mulig jeg ordla meg feil i innlegget over, men regner med at du egentlig forstod hva jeg mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Nei, mine hullete jeans er ikke gamle. Og de er meningen at skal se slitte ut.

Mulig jeg ordla meg feil i innlegget over, men regner med at du egentlig forstod hva jeg mente.

Jada, det var bare en spøk.

Og en ganske dårlig en sådan.

Jeg beklager, jeg kjeder meg. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fireflies

Er fullstendig klar over det jeg også, men syns fremdeles ikke det er en spesielt trendy kjede.

De fleste handler klær de liker, uavhengig av om de er trendy eller ikke. Dessuten var vel ikke spørsmålet til TS hvorvidt BikBok var en trendy kjede, men om hun var for gammel til hullete jeans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS.

Jeg handler som regel i litt mer eksklusive butikker som gjerne kun tar inn et eksemplar i hver størrelse osv. Helst ikke i Norge. Var ikke meningen å kuppe tråden :)

Men som sagt, jeg føler at hullete jeans er for de som er litt yngre enn deg. Man ser rett og slett ikke kledd ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...