Gå til innhold

Veldig hullete jeans


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Jeg har et par jeans fra BikBok som er veldig hullete, fra litt nedpå låret og til nedpå leggen. Jeg lurer egentlig litt på om dette "hører til" fjortisene? Er det too much for en 23-åring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du kombinerer buksa med uggs, boblejakke og tuppert hår: Ja.

Om ikke du gjør det, vil jeg ikke si du er for gammel. Du er da 23, ikke 43!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo helt ann på hva du matcher det med :) Hullete bukser kan være veldig kult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er eldre enn deg, og har en lignende bukse jeg sikkert kommer til å bruke når det blir varmt nok. Så nei, du er ikke for gammel etter min mening. :)

Er også enig i det de andre sier, det er resten av antrekket som avgjør om det nærmer seg fjortis eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du er for gammel. Ikke bare til å gå med hullete jeans, men også til å handle på BikBok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man er da ikke for gammel til å handle på BikBok når man er 23!! :kjefte:

Jeg har et par jeans som er full av hull, og den tar jeg en farget strømpebukse under når jeg har den på, så ikke huden synes.

Føler det ser litt mer anstendig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

TS her. Ja, det er vel kanskje tilbehøret som avgjør, og jeg har hverken boblejakke, uggs eller tupert hår, så. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg er mye eldre enn deg, og jeg har hullete jeans jeg også :)

Ja, hullete jeans er jo moderne, men mine er veldig hullete oppover hele beinet. Så spm. mitt var vel egentlig om det er litt for mye.

Men jeg våger meg på å bruke dem, og så får folk tenke og mene hva dem vil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 18, og jeg bruker ikke hullete jeans i det heletatt. men ikke for at jeg synes jeg er for gammel liksom. synes muligens det passer best til 14-åringer, men du er ikke for gammel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Man er da ikke for gammel til å handle på BikBok når man er 23!! :kjefte:

Jeg har et par jeans som er full av hull, og den tar jeg en farget strømpebukse under når jeg har den på, så ikke huden synes.

Føler det ser litt mer anstendig ut.

Er det ikke like godt å gå i en hel bukse først som sist da? :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Ja, hullete jeans er jo moderne, men mine er veldig hullete oppover hele beinet. Så spm. mitt var vel egentlig om det er litt for mye.

Men jeg våger meg på å bruke dem, og så får folk tenke og mene hva dem vil ;)

Jeg tror jeg vet hvilken slags bukse du snakker om også, siden jeg har noen venninner på din alder. Hun ene har sånn bukse (i svart), og går med den. Jeg synes den er kjempekul, og fikk lyst på sånn selv. Har aldri tenkt over at man er for gammel til å bruke sånt. Så lenge det ikke tyter ut av hullene i buksa, synes jeg hvem som helst kan bruke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig med de fleste her - kommer an på hvordan du styler buksen det :) Du er for gammel til fjortisstilen, men ikke for gammel til å gå med hullete jeans og å handle på bikbok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du først skal gå i hullete bukser, syns jeg ikke du er for gammel. Men det kommer jo an på sammenhengen da, om man er i en situasjon hvor man skal bli tatt seriøst f.eks, som på jobb.

Ellers er jeg ingen stor fan av bukser med hull, men vet det ikke var det du spurte om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Fjortizz" går vel ikke direkte på hvor hullet jeansen dine er, sist jeg skjekka. Da gikk det mer på oppførsel, kommentarer og en kombinasjon av klær og sminke. Så hvis du bruker jeansen riktig, f.eks til en 'naturlig' look kan det være riktig så pent på en 23-åring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hvis du først skal gå i hullete bukser, syns jeg ikke du er for gammel. Men det kommer jo an på sammenhengen da, om man er i en situasjon hvor man skal bli tatt seriøst f.eks, som på jobb.

TS her.

Det er sant. Jeg velger å "spare" denne jeansen til fritiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...