Antlers Skrevet 5. mai 2010 #21 Del Skrevet 5. mai 2010 Syns du er for gammel. Ikke bare til å gå med hullete jeans, men også til å handle på BikBok. Neida. Selv om man skulle tro det av og til så er det faktisk ikke barnestørrelser de selger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. mai 2010 #22 Del Skrevet 6. mai 2010 bik bok er jo for typisk 23 åringer.. jeg bruker hullete jeans og er godt over 30. Bruker minikjoler og miniskjørt også..og ganske utringede utringede topper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. mai 2010 #23 Del Skrevet 6. mai 2010 Når jeg lurer på om jeg er for gammel til å gå med noe ser jeg bare på hva kjendisene i hollywood går med. Der bruker både 30- og 40 åringer slike klær. Ellers bruker jeg litt mer elegante klær nå enn da jeg var 18. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 6. mai 2010 #24 Del Skrevet 6. mai 2010 Eg synest vel eigentleg at viss buksa er full av høl så er det vel buksa som er for gammal og ikkje du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. mai 2010 #25 Del Skrevet 6. mai 2010 Tro det eller ei, så er faktisk jeg eldre enn buksa. Men jeg forstår. Det er som bestefaren min ville ha sagt om han fortsatt hadde levd; "At man kan bruke mange hundre kroner på noe som allerede er fillete, er umulig å forstå". TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. mai 2010 #26 Del Skrevet 7. mai 2010 Tror buksa kan bli kul hvis du kombinerer den med en enkel, hvit topp eller tunika og flate sandaler eller flip flops. Da får du et søtt sommerantrekk som ikke blir for sukkersøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 7. mai 2010 #27 Del Skrevet 7. mai 2010 Det er helt sykt harry. Hvorfor gå sånn frivillig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. mai 2010 #28 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg går sånn frivillig fordi jeg liker det. Så enkelt er det Ethereal. Noe av det fine med å være nordmann er at vi kan gå i det vi selv vil. TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cyanid Skrevet 7. mai 2010 #29 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg syns det er dødelig sexy, men jeg lagde mine egne... Hah før de ble fillete, ble de faktisk kjøpt hele på bikbok for 4 år siden Men bruker farga tights under, ellers blir det galskap. Kanskje til sommeren.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 8. mai 2010 #30 Del Skrevet 8. mai 2010 What? Harry med hullete jeans? Jeg synes det er noe av det kuleste jeg ser, både på gutter og jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 8. mai 2010 #31 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg er et par år eldre enn deg og har ikke tenkt tanken at jeg er for gammel for hullete bukser engang. Det er sånne som er "slashet" i striper ganske tett i tett oppover? Har en sånn selv som jeg har brukt et par ganger. Det er dog ganske så lenge siden, den trenden der døde ca når den kom på BikBok i fjor. Men trendfaktoren er en annen diskusjon. For gammel er du i hvert fall ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fireflies Skrevet 8. mai 2010 #32 Del Skrevet 8. mai 2010 Syns du er for gammel. Ikke bare til å gå med hullete jeans, men også til å handle på BikBok. Bikbok har noe for alle i alle aldere, hvis man er i stand til å utvide horisonten litt mer enn å bare se på det som ligger på bordene som står fremme. Både min mor og mormor (som forøvrig er over søtti, dog veldig ungdommelig av seg) handler på BikBok. Selvfølgelig ikke hva som helst, da. TS: du er selvfølgelig ikke for gammel til å gå med hullete jeans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 9. mai 2010 #33 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg synes ikke det er noe fint med jeans som er ekstremt hullete. Men nå var det ikke det du spurte om. Som 23-åring synes jeg ikek du er for gammel til å gå med noe som helst, bortsett fra barneklær. Og du er ikke for gammel til å handle på Bikbok. Jeg er 26 år og handler der av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 9. mai 2010 #34 Del Skrevet 9. mai 2010 Bikbok har noe for alle i alle aldere, hvis man er i stand til å utvide horisonten litt mer enn å bare se på det som ligger på bordene som står fremme. Jepp. De har mye nøytrale, ensfargede topper for eksempel og vanlige, fine jeans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 9. mai 2010 #35 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg er et par år eldre enn deg og har ikke tenkt tanken at jeg er for gammel for hullete bukser engang. Det er sånne som er "slashet" i striper ganske tett i tett oppover? Har en sånn selv som jeg har brukt et par ganger. Det er dog ganske så lenge siden, den trenden der døde ca når den kom på BikBok i fjor. Men trendfaktoren er en annen diskusjon. For gammel er du i hvert fall ikke. Nja.. Det er da fortsatt trendy med hullete jeans, de skal bare være så hullete at de ser helt revnet ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 9. mai 2010 #36 Del Skrevet 9. mai 2010 Nja.. Det er da fortsatt trendy med hullete jeans, de skal bare være så hullete at de ser helt revnet ut Hehe ja, jeg vet hvilke du mener. I motemiljøet (designere, Vogue, div. innovatører og trendsettere) var det en trend for langt over ett år siden som er over og ut nå, derfor kaller ikke jeg det trendy. Men det er riktignok noe som nå har nådd gata/massene og forsåvidt kan kalles trendy, da mange kommer til å sprade rundt i det i sommer. Blir et definisjonsspørsmål egentlig og hvordan du oppfatter trender. Men et godt gammelt jungelord for de av oss som er "early adopters" (for å bruke et markedsføringsbegrep som veldig bra lar seg overføre til mote) er at når en trend har kommet på BikBok så er det begynnelsen på slutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive Skrevet 9. mai 2010 #37 Del Skrevet 9. mai 2010 Bikbok har noe for alle i alle aldere, hvis man er i stand til å utvide horisonten litt mer enn å bare se på det som ligger på bordene som står fremme. Både min mor og mormor (som forøvrig er over søtti, dog veldig ungdommelig av seg) handler på BikBok. Selvfølgelig ikke hva som helst, da. TS: du er selvfølgelig ikke for gammel til å gå med hullete jeans! Det er din mening. For min del syns jeg man heller utvider horisonten sin ved å ikke handle de samme billigklærne som man gjorde på ungdomsskolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cho Skrevet 9. mai 2010 #38 Del Skrevet 9. mai 2010 Det er din mening. For min del syns jeg man heller utvider horisonten sin ved å ikke handle de samme billigklærne som man gjorde på ungdomsskolen. Man har såpass vid horisont at man vet at de ikke bare selger de stygge wow-joggeklærne man gikk med på ungdomsskolen på Bik Bok.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive Skrevet 9. mai 2010 #39 Del Skrevet 9. mai 2010 Man har såpass vid horisont at man vet at de ikke bare selger de stygge wow-joggeklærne man gikk med på ungdomsskolen på Bik Bok.. Er fullstendig klar over det jeg også, men syns fremdeles ikke det er en spesielt trendy kjede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cho Skrevet 9. mai 2010 #40 Del Skrevet 9. mai 2010 Er fullstendig klar over det jeg også, men syns fremdeles ikke det er en spesielt trendy kjede. Trendy er den jo, blodtrendy vil jeg si, men ikke den trendy'en jeg syns er trendy.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå