Gjest Anonym Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Jeg svetter endel, men nekter å bruke deo. Det er unaturlig og jeg liker min egen kroppslukt. Når jeg ikke bytter t-shirt på et par dager begynner det å lukte stramt. Jeg synes det lukter helt OK, og merker at jenter blir opphisset rundt meg. De lager grimaser akkuart som når de får orgasme. Oppfatter jeg dem korrekt? Går det for dem bare de lukter meg? PS: Er rimelig kjekk og får endel tilbud
Gjest Anonym Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Tror heller de lager grimaser fordi du stinker. Nei, det er ikke slike grimaser. De stikker nesa frem og lukter mens de nesten får "bedroom eyes".
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Æsj, kvalmt. Hvem i alle dager blir kåte av svettelukt??? Syns det høres veldig merkelig ut.
Antlers Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Svettelukt kan være sexy, men da må den være fersk, ikke flere dager gammel.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Enig med antlers.. Jeg synes gammel svettelukt er helt motbydelig og har aldri møtt noen som mener noe annet.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. mai 2010 #8 Skrevet 4. mai 2010 Jeg svetter endel, men nekter å bruke deo. Det er unaturlig og jeg liker min egen kroppslukt. Når jeg ikke bytter t-shirt på et par dager begynner det å lukte stramt. Jeg synes det lukter helt OK, og merker at jenter blir opphisset rundt meg. De lager grimaser akkuart som når de får orgasme. Oppfatter jeg dem korrekt? Går det for dem bare de lukter meg? PS: Er rimelig kjekk og får endel tilbud Pass på så du ikke slår deg for hardt når du faller ned av den kjepphøye hesten din en dag
LukaFrost Skrevet 4. mai 2010 #9 Skrevet 4. mai 2010 Jeg svetter endel, men nekter å bruke deo. Det er unaturlig og jeg liker min egen kroppslukt. jeg tviler på at så mange andre enn deg liker svettelukten din. Oppfatter jeg dem korrekt? Går det for dem bare de lukter meg? Nei, og nei.
Gjest Airi Chikako Skrevet 4. mai 2010 #10 Skrevet 4. mai 2010 Du lukter ikke mann, du lukter svette. Å ikke bruke deo eller parfyme er noe annet enn å bruke samme svette genser flere dager.
Gjest Anonym Skrevet 4. mai 2010 #11 Skrevet 4. mai 2010 Du lukter ikke mann, du lukter svette. Det er ei hårfin linje der skal jeg si deg. Jentene jeg har knullet har kommentert at jeg lukter digg. Hun ene kjørte faktisk nesa inn i armhulen min. hehe.
Gjest Cho Skrevet 4. mai 2010 #13 Skrevet 4. mai 2010 Fersk mannesvette lukter digg, blir den over en dag gammel lukter den spy og død.
Ethereal Skrevet 4. mai 2010 #14 Skrevet 4. mai 2010 Hahahaha! Jævlig sært. Jeg liker ikke menn som svetter og unngår deodorant. Jeg liker menn som bruker parfyme og er sexy.
Gjest Blubberella Skrevet 4. mai 2010 #15 Skrevet 4. mai 2010 Selv om TS nok troller litt her, så velger jeg å svare likevel. Jeg blir ikke tent av gammel svettelukt nei, men jeg tenner på lukta av fersk svette og mannehud. Parfyme liker jeg ikke noe særlig. Jeg foretrekker ren, naturlig mannelukt :rødme:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå