Gå til innhold

Hvis du har sett Requiem For A Dream, hvordan reagerte du?  

1 stemme

1. 1. Hvis du har sett Requiem For A Dream, hvordan reagerte du?

• Ble skremt, men det gikk bra.
      6
    • Ble livredd, er fremdeles engstelig.
      2
    • Merket ingen ting (Pi er hardere)
      2
    • BRING IT ON!!
      3
    • Requiem for hvaforno' ? Har ikke sett den :-)
      19

Fremhevede innlegg

Skrevet

nytt sitat:

"Why don't you like raisins?

Well, they taste sweet, but really they're just humiliated grapes. "

?? :roll: :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var vel Johnny Depp som sa det til et eller annet kvinnfolk, tror jeg. Husker ikke hva filmen heter, men Sammy, Johnny, Benny et eller annet.

*tror han har rett så han satser på et nytt sitat*

"But you know on the brighter side... trudging does represent pride. Pride, resolve and faith in the good Lord almighty, please Christ rescue me from my con-tribu... AU!!!! ...lations"

*koser seg med sitatet* :kul:

Skrevet

Ok, ser ut som det kanskje ble litt vanskeligere enn jeg tenkte.

Men denne talen burde vel ringe en bjelle til gud og hvermann.

"My Lords, my Ladies. And everybody else here NOT sitting on a cushion!

(... the audience goes wild ...)

Today... today. You find yourselves equals! For you are all equally blessed.

For I have the pride, the privilege, nay, the pleasure of introducing to you a knight sired by knights. A knight who can trace his lineage back beyond Charlemagne.

(... moment of silence ...)

I first met him... on top of a mountain near Jerusalem. Praying to God. Asking for his forgiveness for the Saracen blood spilt by his sword. Next!! He amazed me still farther... in Italy, when he saved a fatherless beauty from the would be ravishing, of her dreadful Turkish uncle.

(... the audience goes "boo"...)

In Greece he spent a year in silence. Just to better understand the sound of a whisper.

And so with out further gilding or lily, and with no more ado, I give to you, the seeker of serenity. The protector of Italian virginity. The enforcer of our Lord God. The one, the only, Sir Ulllrrrich von Lichenstein!!"

(... the audience goes insane ...)

*venter i spenning* :)

Skrevet

Tar sjansen på at det er rett jeg.. :roll:

så her kommer et nytt sitat:

"They say that a man who represents himself in court has a fool for a client. And with God as my witness, I am that fool!"

:)

Skrevet
Var vel Johnny Depp som sa det til et eller annet kvinnfolk' date=' tror jeg. Husker ikke hva filmen heter, men Sammy, Johnny, Benny et eller annet. [/quote']

oops - glemte visst å svare på dette.. :roll:

Det er fra Benny and Joon

og Joon (Mary Stuart Masterson) sier det til Sam (Johnny Depp)

Skrevet

"They say that a man who represents himself in court has a fool for a client. And with God as my witness, I am that fool!"

Er noe kjent med det. Men jeg kan ikke komme på hvor jeg hørte det henn. - Og btw, jepp, det var "A Knight's Tale". Anbefaler filmen til de som ikke har sett den enda. Spesielt hvis man er fan av Mark Addy.

Skrevet
Tar sjansen på at det er rett jeg.. :roll:

så her kommer et nytt sitat:

.... det er Gomez Addams som sier det i, The Addams Family;)

Skrevet

Hva med denne da..

"I like to look for things no one else catches. I hate the way nobody ever looks at the road in old movies! "

Skrevet

hint: filmen er ikke engelsk/amerikansk :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...