Gå til innhold

Lokaler i Larviks omerådet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gifte meg om litt over 1 år, står mellom juni og august. :rødme: Og ønsker gjerne at dette skal skje i Larvik, men jeg sliter litt med å finne lokaler. Grunnen er at jeg gjerne vil ha mulighet for å lage mat selv ( ha egne "kokker") i stedet for å at stedet skal stå for maten. Foreløpig er gjestelisten på ca 30 personer.

Er det noen som har erfaring med noen steder eller vet om noen steder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hyggelig med bryllup da! :) Gratulerer!

Jeg kan dessverre ikke komme med tips til lokalet i Larvik.. Vet om mange i Tønsberg etter å ha vært en del på omvisninger på lokaler her, men det hjelper jo ikke deg mye.. :P

Men det jeg gjorde for å finne et lokalet som passet for oss, var rett og slett å søke på "selskapslokaler, Tønsberg" på gulesider.. Da kom det opp mange alternativer, og var bare å sette seg ned å ringe :) Funka veldig fint det - vi endte opp med drømmelokalet :D

Smart også å være tidlig ute, da er det større sjans for at du får det lokalet du ønsker deg mest :)

Lykke til i jakten på det perfekte lokalet :)

Skrevet

Jeg aner ikke hvordan det ser ut eller hva som er kontaktdetaljene, men det er noe som heter Druidenes Hus i Larvik, og hvis det drives på samme måte som Druidenes Hus i Porsgrunn så kan man leie lokalet for en ganske lav sum, så fikser man alt selv. Tror det i Porsgrunn koster rundt 5000 kr. Du kan i hvert fall sjekke det opp :) Er du fra Larvik?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...