Gjest AnonymBruker Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Har de siste dagene klødd litt og hatt problemer med å "få gjort det jeg skal" på toalettet. Da jeg vasket meg nedentil kjente jeg en liten kul i endetarmsåpningen... Svir litt på en måte. Når jeg har vært på toalettet har det også vært litt klart slim derfra. Kan dette være hemoroider? Er jo bare 23 år? Jeg må innrømme at jeg har fint lite lyst på et legebesøk..Satt på sengen idag morges og hadde vondt og var litt redd. Hadde lyst til å si det til mannen, men klarte ikke! FOR FLAUT!!! Så å gå til en fremmed og be han ta en titt på rompa mi virker uoverkommelig...
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Hvor gammel har da ingenting å si. Hemorider er en blodåre som har kommet "ut av stilling", ofte kommer den da ut av endetarmen. Du kan kjøpe salve på apoteket som gjør at blodåren trekker seg sammen, det pleier å fungere bra så lenge den ikke er for stor. Scheriproct er en av de salvene du kan kjøpe. Ellers så er det viktig å ikke presse når du er på do, har du hard avøring så drikk mye vann. Det går nok fort over, så du trenger ikke å tenke på lege før du har prøvd salven og den evnt ikke virker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå