madam_mim Skrevet 25. august 2010 Forfatter #281 Del Skrevet 25. august 2010 Overkropp i dag. Klarte sånne jukse-chins der du har beina på ein benk. Men hadde beina ganske langt innpåbenken altså,nesten opp tilknærne.Uansett, VELDIG bra trening, tungt men ikkje umulig å utføra (OK, rep nr. fem var umulig...). Ellers smalt og bredt nedtrekk, ståande (klarte 50 på smalt nedtrekk, men det var et artig fjes eg lagde då) armhevingar benk med stang og manualar litt einarms roing planken fronthev og litt sporadisk tautrekking- face pulls?- det gjør godt for nakken og øvre rygg. Følte meg sterk og tøff i dag! Løpekarrieren utartar: Berlin halbmarathon 3. april står no på planen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 26. august 2010 #282 Del Skrevet 26. august 2010 Åh så moro med halvmaraton i Berlin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 26. august 2010 #283 Del Skrevet 26. august 2010 Åååå, halvmaraton i Berlin. Det er også min drøm å få til en dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 26. august 2010 Forfatter #284 Del Skrevet 26. august 2010 Bli med då vel! Påmelding fra slutten av desember her. Detta er ikkje det "ordentlige" Berlin maraton, det går jo på hausten, men nettopp derfor er det lettare for vanlege dødelige å få vera med. DØDEN I DAG: For første gang siden løpet i mai sprang eg 10 kilometer. Turen blei til den tyngste treninga eg har hatt på lenge. Formen var ikkje med meg, etter 1 km var eg allerede pumpa. Løypa inneholdt og ganske mange oppoverbakkar og ikkje lika mange nedoverbakkar. Så tida blei 1 time og 3 min. Men eg gjennomførte! Er ganske stolt av det, siden formen var på trynet. Kan eg løpa ei mil med form og motivasjon langt nede i kjellaren, kan eg løpa eit bra stykke til når eg er i slag. Tenker eg I prinsippet styrketrening på beina i morgon, men eg ser an ka dei potensielt grenselaust støle beina seier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 26. august 2010 #285 Del Skrevet 26. august 2010 Synes du er flink som står på sånn med løpinga di. Veit sjøl hvor blytungt det er når man starter opp, men husk at det blir bedre! Halvmaraton i Berlin hadde vært utrolig gøy! Bare så "synd" jeg er i Australia til 15. mars, da blir det litt liten tid å finne formen på. Vel, man har jo en stund til å vurdere muligheten på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 26. august 2010 #286 Del Skrevet 26. august 2010 10 km på ca 1 time!! Da LØPER du jo mer eller mindre hele veien, hvertfall etter min tempomålestokk Imponerende!! Jeg satser på å klare 10 km på 75 min, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 26. august 2010 Forfatter #287 Del Skrevet 26. august 2010 Tusen takk for ros. Suger det tilmeg! Heilt fram til no har løpinga gått fint (starta i april, men har vært litt på og av...kjent stil). Men hittil i høst har langkjøringane vært på rundt 8km, kroppen fikk nok litt sjokk av dei to ekstra. Eg sprang femkilometer på 28 minutter, då bør det vera mulig å få mila under ein time. Det skjer veeeeldig snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 27. august 2010 Forfatter #288 Del Skrevet 27. august 2010 Som vanlig er knærne på tulltur framover og eg ser ganske mye ned, men ellers ser det (i mine auger) ikkje så hakkandes gale ut. Men mens eg utførte øvelsen kjentes det som eg skulle dø. Hadde nettopp tatt markløft og var mildt sagt sliten. Derav ingen vekter... Og så kan eg ikkje dy meg men legger ut mitt første flexebilde (ein skam fotografisk sett men det er ein liten klump der). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 27. august 2010 #289 Del Skrevet 27. august 2010 Fiiiine muskler! Har du treningsenteret helt for deg selv når du trener? Foreløpig trener jeg styrke i sal (Ja! Jeg er i gang, godt inspirert av deg ), men har en plan om å ta i bruk treningsrommet etterhvert. Men må innrømme at jeg syns det er litt "skummelt" med de andre folka der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 27. august 2010 #290 Del Skrevet 27. august 2010 Fin biceps der, ja!! Ser ut som fine skuldre/ bryst (nei ikke DEM ) også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 27. august 2010 #291 Del Skrevet 27. august 2010 Fine muskler! Enig med Annikken, ser ut som veldig fine skuldre også! Jeg merket godt at jeg ble mye mer stabil i knebøy når jeg tok av meg skoene mine (som hadde litt demping og var lagd for løping), da ble knærne mer stabile og det føltes tryggere, kanskje du vil prøve det? Jeg er en skikkelig ta-av-skoene misjonær jeg, tror jeg har tipset alle jeg har trent med om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 27. august 2010 Forfatter #292 Del Skrevet 27. august 2010 Heia Line! Ja, faktisk så er eg ofte aleina-trener om morgonen nettopp av den grunn, for eg likar å gjøra tabbane i ro og fred :D Folk her i byen går av ein eller annan grunn bare på trening etter kl. 16 og det passer meg utmerka. For eg og synes andre folk er skumle... Takk begge to! Skuldrene er på gang, brystet er fremdeles realtivt spurvete, men det kommer seg der og. Men eg har IKKJE tenkt å legga ut bilder av frontpartiet altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 27. august 2010 Forfatter #293 Del Skrevet 27. august 2010 Fornuftig Kongulo! Skoene av er i prinsippet verdens enklaste ting å gjøra, men eg har store problemer med å HUSKA det. *skriver det på hånda til neste gang* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 27. august 2010 #294 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Så artig med havlmaraton i Berlin Selv ble jeg oppfordret til å løpe Birken i år, har jeg aldri gjort, og det er jo nå rett rundt hjørnet, og løpeformen min har jo forsvunnet som dugg for solen, lurer på hva som skjedde. Men jeg kjenner jeg har litt lyst også Og så veldig morsomt med muskelbilde. Det skal jeg også ta, hihi. Endret 27. august 2010 av Klips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 30. august 2010 Forfatter #295 Del Skrevet 30. august 2010 Forrige vekas trening tok brått slutt! Tida strakk ikkje til. Fredag hadde eg fridag, lørdag var det jobb fra 7-19 så eg rakk ikkje åpningstidene, og søndag var det noe FEIL med låsemekanismen så eg kom ikkje inn Blåbærtur i stedet. Og i dag? Stod opp tidlig for å trena men innser at tida ikkje strekker til. Prøver igjen i kveld! Forhåpentligvis har høsttrøkket uteblitt i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 30. august 2010 #296 Del Skrevet 30. august 2010 Bli med då vel! Påmelding fra slutten av desember her. Detta er ikkje det "ordentlige" Berlin maraton, det går jo på hausten, men nettopp derfor er det lettare for vanlege dødelige å få vera med. Kan vi heller ha det til gode? Må nok ha noen flere løpetimer i bena før jeg begir meg ut på noe sånt med mulighet for å fullføre med litt verdighet i behold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 30. august 2010 Forfatter #297 Del Skrevet 30. august 2010 Klart du kan ha det til gode! Men det er jo 8 månadar til så du har tid å trena Sjøl har eg bare ei drøy mil inne no. Men bare vent! Målet er å klara rundt 20 kilometer før snøen kjem, så har eg ikkje hetto i vinter når det blir vanskeligare å trena langtur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 30. august 2010 Forfatter #298 Del Skrevet 30. august 2010 Jippi! 65 kg på mark i dag. Beina var gelemasse når eg starta med utfall etter mark og knebøy. Fint å kjenna at ein faktisk har tatt seg ut. Knebøy går som vanlig åt skogen. Klarte vel noe sånt som 3X40 kilo. Ka skjedde med å nærma seg 60 liksom? Men så lenge eg prøver er det håp. Føler at det er i ferd med å løsna med teknikken og at sjøltilliten kjem tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 30. august 2010 #299 Del Skrevet 30. august 2010 Knallbra mark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 30. august 2010 #300 Del Skrevet 30. august 2010 Skikkelig sterk mark på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå