chimp Skrevet 17. september 2003 #1 Skrevet 17. september 2003 13-åringen min kommer løpende og sier jeg ikke skal gå på msn'en nå mellom ti og elleve pga virus! Medfører dette riktighet?????
Gjest Mae Skrevet 17. september 2003 #2 Skrevet 17. september 2003 Har ikke hørt noe om dette. Hadde dette vært tilfelle ville det nok stått i de ulike nettavisene. Du får be 13 åringen din om å ikke tro på alt han hører. Mae
Gjest lekebøll Skrevet 17. september 2003 #3 Skrevet 17. september 2003 I tilfelle så sliter jeg (PC'n min) big time ...
Gjest mattahara Skrevet 17. september 2003 #4 Skrevet 17. september 2003 har msn min på jeg ...merker ikke noe... men kansje i morgen eller :o
chimp Skrevet 17. september 2003 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2003 Har ikke hørt noe om dette. Hadde dette vært tilfelle ville det nok stått i de ulike nettavisene. Du får be 13 åringen din om å ikke tro på alt han hører. Mae 13-åringen er en hunn. Hun er vel bare redd for at vi skal ødelegge noe...No hard feelings!!!
Achmed Skrevet 17. september 2003 #6 Skrevet 17. september 2003 PC'en min sprer bare nakenbilder av meg hele tiden uansett, den.
kalle Skrevet 17. september 2003 #7 Skrevet 17. september 2003 PC'en min sprer bare nakenbilder av meg hele tiden uansett' date=' den. [/quote'] Det pleier vi andre å løse ved ikke å ta nakenbilder av deg selv. Et typisk brukerrelatert problem.
chimp Skrevet 17. september 2003 Forfatter #8 Skrevet 17. september 2003 PC'en min mottar daglig en haug m nakenbilder av personer jeg hverken kjenner og på langt nær har fotografert naken....(D jeg kan huske da...) Har du infisert hos meg også, Achmed??? :fy: Han ene jeg åpna og så på hadde akkurat en sånn.....diger dingseboms som du har......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå