Gjest AnonymBruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Hva spiser du når du har lyst på noe godt? Jeg har så lyst på noe godt nå, men jeg har ingen godterier i hus, så jeg skal tvinge meg til å ikke ta turen på butikken for å kjøpe chips og sjokolade. Jeg har spist et eple nettopp, men har fortsatt lyst på noe godt. Jeg vil ikke alltid ty til noe usunt når jeg har lyst på noe godt, så trenger tips. Det er jo godter som er godt :-) Men jeg skal slanke meg nå, så gir meg kun lov å spise godter i helgene, enten fredag og lørdag eller bare ene dagen, ender som regel bare opp med ene dagen , da jeg aldri klarer å spare på godter. Men kommer ikke til å spise noe godter hver helg, altså.
Arielle Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Fruktsalat med litt vaniljesaus eller grønnsaker med dip. Eller rosiner.
Gjest Iah Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Det kommer an på. Prøver å være fornuftig å ikke kjøpe godis, så da spiser jeg gjerne noe frukt som for eksempel druer. Var akkurat på butikken og da kjøpte jeg med knaskerøtter.
Mediocre Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Cottage cheese med syltetøy og kanel Fruktsalat med eller uten naturell youghurt og kanel Gulrot Litt nøtter og tørket frukt Drikker en kopp te Frosne bær med youghurt (venter med å spise til de er litt lettere å tygge da )
missLynch Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Yoghurt med kornblanding og rosiner. Rugsprø eller Wasa Husman med brunost, og "Options" kakao med lett-melk. Popcorn. Eple og pære, evt. rips eller blåbær med vaniljesaus. Ristet grov brødskive med peanøttsmør og syltetøy. Jeg blir bare mye mer sulten av å spise gulrøtter og epler, så må ha noe med litt substans. :D
Anglofil Skrevet 4. mai 2010 #7 Skrevet 4. mai 2010 I ukedagene tyr jeg f.eks til en neve nøtter for å døve lysten på godteri. Mvh Yvonne
-Fisken- Skrevet 5. mai 2010 #8 Skrevet 5. mai 2010 Mango, ananas og druer synes jeg døyver søthungeren. Ellers så er det jo alltid godt med oppskåret frukt og vaniljekesam.
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. mai 2010 #9 Skrevet 5. mai 2010 Salte kjeks med smøreost (Tines små kvadratiske pakker) og paprika. En yoghurt. Mandler.
^^Belle^^ Skrevet 5. mai 2010 #10 Skrevet 5. mai 2010 Oppskåret frukt. Hvilken som helst egentlig, så lenge den kan spises med gaffel. Ja, jeg er sær. Melon for eksempel. Eller kiwi.
NullHull Skrevet 5. mai 2010 #11 Skrevet 5. mai 2010 Speltlomper eller riskaker med mager mysost, eller cottagecheese, eller Synnøve Så Lett Gulost+ Lerums bringebærsyltetøy uten tilsatt sukker. Eller speltlomper med mager prim eller bare sukker. Eller jeg mauler kyllingpålegget fra Grilstad, kun med suragurk til (eeeelsker suragurk ). Eller jeg rett og slett tar meg en røyk...
fjellryp Skrevet 5. mai 2010 #12 Skrevet 5. mai 2010 Jeg og kjæresten har blitt hekta på vannmelon! Deilig rød saftig melon... Det er snacks det=) Får jo kjøpt de både kvarte, hele og halve!
skruf Skrevet 5. mai 2010 #13 Skrevet 5. mai 2010 Blander tunfisk (som ligger i vann) med lettrømme eller kesam, hakket sylteagurk, litt finhakket løk, og en dæsj nykvernet pepper Baker grove scones (går kjapt), spiser de med jarlsberg på Lager en smoothie! Favoritter er -vaniljeyoghurt, cultura med jordbærsmak, frosne jordbær, kiwi og banan -mango, grapefrukt, eplejuice og ferskrevet ingefærrot Noen salte kjeks med div oster (ridder, brie, camebert, baybelost) og et lite glass vin Litt mere sulten; hjemmelaga pizzahorn eller en toast Sjelden jeg er sørsugen, mere saltherjen! Og teller ikke kalorier, så spiser det jeg har lyst på for øyeblikket......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå