Ahurorah Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Sikkert flere tråder som har med dette å gjøre, men jeg vil gjøre en ny aktiv igjen. Jeg er hjemme alene en god stund til, og jeg trenger noen middags ideer. Tusen takk for hjelpen
Violetsky Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Vi har laks med poteter og litt rømme i dag Hvis du f.eks kjøper en sånn frossen pakke med fire biter, så har du to middager
Ahurorah Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2010 Mm, ja! Det høres godt ut. Hvis man vil ha det ovnbakt? Hvordan gjør man da? (Jeg er litt ny på kjøkkene.)
påtuppa Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 I dag skal vi ha ferdigmarinerte kyllingfileter, frossengrønnsaker og potetskiver. legger alt på stekeplate og tar ut når det ser ferdig ut:) veldig lettvint og veldig godt.
Nalla Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Det er bare å putte laksen i alu-folie, gjerne sammen med litt smør/sitron/dill/purreløk/pepper/salt/gulerøtter o.l. etter ønske. Så legger du "pakken" i en ildfast form helst slik at det ikke blir sølete. Står etter behov 20-40 minutter alt etter hvor godt kokt du liker den og om den er frossen/romtemperert/fersk Selv skal jeg ha kyllingsalat med urtebaguetter og tzatziki(?) til middag!
missLynch Skrevet 3. mai 2010 #7 Skrevet 3. mai 2010 Stekte fiskepinner i hamburgerbrød, med salat, agurk, tomat, rømme og sylteagurk er digg. Vet ikke om det er så sunt, men kjapt og greit. Og pastasalat med tunfisk, oliven, feta og det man måtte ha av salatingredienser smaker også godt. Særlig med pesto, og litt foccacia eller loff.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå