Gjest Usikker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Jeg ble mobba i 8 og 9 klasse. Går nå i 10 klasse og går i samme klasse som de som mobba meg. Ingen mobber meg lengre eller jeg føler det litt på en måte, men vet ikke om de mener det slemt eller ikke.,, Jeg er så usikker på hele situasjonen. Når de guttene prater til meg (det er IKKE ofte) føler jeg at de mener det slemt..men vet ikke om de gjør det :klø: Hvis de sier et kompliment eller hei tror jeg de mener det for å være slem, for å plage meg. Prøver noen å si no til meg svarer jeg så vidt, er sikkerlig usikker. Hva skal jeg gjøre??
Kråkesaks Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Prat med dem. Hvis de oppfører seg som hyggelige normale mennesker, så er det sikkert fordi de er det. Kanskje de har blitt litt mer modne og skjønt at det var galt å mobbe deg?
Gjest Usikker Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 Prat med dem. Hvis de oppfører seg som hyggelige normale mennesker, så er det sikkert fordi de er det. Kanskje de har blitt litt mer modne og skjønt at det var galt å mobbe deg? Jeg føler ikke at de snakker "normalt" til meg. Føler de snakker til meg med babystemme på en måte.. men vet ikke helt..
Glynis Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Kan det ha vært et foreldremøte der mobbing var et tema, og alle elevene har fått beskjed av foreldrene sine om å skjerpe seg? Det kan være litt unaturlig for dem å plutselig være hyggelig, men samtidig så prøver de. Da kan jeg forstå at du føler det litt usikkert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå