Gå til innhold

Gavekort eller selve gaven: Hva syns dere?


09.08.2002

Anbefalte innlegg

Tenker litt på bryllupsgave til mannen. Vet at han tenker på å kjøpe seg en ny sykkel. Men vet ikke helt hvilken type han vil like best (tror ikke han vet det helt selv heller). Da jeg ikke har lyst til å røpe mine planer ovenfor ham, tenker jeg litt på å gi ham et gavekort istedenfor selve sykkelen (Er uansett en litt stor gave å gjemme også...). Men det jeg lurer på er om dette blir for dumt? Hva syns dere, kan jeg gi gavekort eller? Den vil i så fall være fra en sportsbutikk (sykkelavd), så det er jo ikke akuratt penger i konvolutt han får. Eller blir dette for upersonlig? Bør jeg kjøpe en sykkel, som han så eventuelt kan bytte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å kjøpe et vrak av en sykkel, surre den inn med papir og bånd slik at du tydelig ser at det er en sykkel, og så feste gavekortet på styret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kjøpe en liten lekesykkel (som de sikkert har på velutstyrte lekebutikker) og gavekortet - så er det lettere å ta med i senga eller hvor dere nå velger å åpne gavene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville foreslå det samme som Kame - jeg skal gjøre det med piano. Så kan han få velge det som er bra - for det har jo overhodet ikke jeg greie på... icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var faktisk en veldig god ide! Tusen takk skal dere ha, det hadde jeg aldri kommet på selv! icon_biggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta med deg en av hans kamerater og kjøp sykkelen!!! Tenk så glad og overrasket din kjære blir! Og så stolt av deg som har funnet en så fin gave!

Dette er min mening -jeg setter stor pris på å bli skikkelig overrasket, og blir så gled når min kjære overrasker meg icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne gjort det, men alle kameratene hans bor utenbys... Skal stikke innom en sportsbutikk i dag for å ta en titt. Kanskje jeg finner en sykkel jeg bare vet at han vil like (skal ikke kjøpe før senere altså). Viss ikke så tror jeg nesten det får blir gavekort festet til en søt liten sykkel eller no'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis gavekortet er morsomt nok (som forslagene over) er det ikke noe problem.

Best å la ham velge selv. Og hva hvis han kommer hjem med en sykkel han har kjøpt selv før dagen? Da kan han jo heller få utstyr fra denne butikken for dette gavekortet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp et sykkellås. Pakk nøkkelen inn i en fin eske. Når han har åpnet esken og sett nøkkelen gir du han gavekortet og sier at her har du litt så du kan kjøpe deg ekstrautstyr til nøkkelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...