Gå til innhold

Kroppshysteri og hva som er normalt

Fremhevede innlegg

Gjest brutal_mann
Skrevet

Dette forumet inneholder stadig vekk tråder der (kvinne)kropper diskuteres over en lav sko. Ofte med utgangspunkt i at trådstarter føler behov for plastiskoperasjon for å føle seg som ett fullverdig menneske.

Håper at Dagbladets artikkel om nakenfotografen Spencer Tunik vil hjelpe litt på veien til et normalisert syn på (kvinne)kropp.

Kos dere og husk at det dere ser her er helt vanlige uretusjerte kropper. Dette er slik mesteparten av jorden befolkning ser ut uten klær. Kos dere, og prøv å ta inn over dere at dere er helt normale og mer en gode nok mennesker uten å måtte ty til plastikk-kirurgenes grådighet.

http://www.kjendis.no/2010/05/03/kjendis/spencer_tunick/fotografi/kunst/nakenhet/11550365/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herlighet for et herlig bilde av flotte naturlige kropper!

Takk Brutal(du har helt feil navn altså...)

Gjest brutal_mann
Skrevet

herlighet for et herlig bilde av flotte naturlige kropper!

Takk Brutal(du har helt feil navn altså...)

Det er faktisk MANGE bilder der ;)

Skrevet

Det er faktisk MANGE bilder der ;)

Jeg så det,men jeg har egentlig ikke tid til å sjekke flere da jeg fikser middag..

dvs jeg skulle ha fiksa middag akkurat nå.

:fnise:

Skrevet

Supert! Ja, sånn er det vi ser ut. Og takk og lov for dét!

Gjest brutal_mann
Skrevet

Joda tineline, takk og lov for det :) Kunne bare usikre kvinner heller glede seg over sine friske kropper enn å springe til overfladiske og kyniske plastkirurger.

Skrevet

Brutal_mann, du har kanskje lest noen av innleggene mine, og har du det så har jeg vel alt havnet i "Neitakk!"-kategorien, men jeg håper du kan ta en kompliment fra meg til deg uansett. Jeg synes du virker som en skikkelig bra mann.Dama du ender opp med er heldig. Håper du finner noen som behandler deg ordentlig. Vi finnes!

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Å herlighet,her var det masse fine manns og kvinnekropper :rødme:

Flott innlegg,brutal mann :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg jente da, men jeg likte ingen av de kroppene der. Ja takk til slank og veltrent :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...