Gå til innhold

platåsko


annma25

Anbefalte innlegg

Jeg må innrømme det........ jeg savner de gamle platåskoene! jeg har faktisk to par som det hender jeg bruker hvis jeg har lange jeans med litt vidde på bena... men jeg er ikke av den typen som bryr meg om hva folk syns sånn sett... jeg liker å gå med ting som er litt annerledes og som ikke "alle andre" har.. og jeg liker å gå med de gamle platåskoene.... JEG syns de er litt tøffe..:) men syns det er fryktelig synd at det ikke blir solgt slike lenger.... for hva skal jeg gjøre når mine blir utslitte.... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Kjempebra at du ikke bryr deg om hva andre synes!

Jeg og alle andre jeg kjenner får angst av å se mennesker som fortsatt bruker sånne sko. Brukte de selv for 10 år siden, men det må da gå an å følge LITT med på moten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg bruker ikke BARE slike sko da;) jeg liker jo å følge med moten også:) men hender jeg får lyst å skille meg litt ut og;) hehe... blir litt ettersom humøret mitt rett og slett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flere par jeg, og jeg bruker dem ikke så helt sjelden. Faktisk flere som i den siste tiden har spurt hvor jeg har fått tak på dem :)

Jeg sikter til de elskede og forhatte Buffalo Classics. Ikke de aller høyeste da, men de som man fikk i alle mulige og umulige farger, og som har den "bølge" sålen. Synes de er kjempegode å gå i, og dessuten er de geniale som vintersko i byen.

Nå som det er begynt å bli litt sleng i buksene igjen så kan det godt være at jeg vil bruke dem enda oftere.

Skoene går godt an å få tak på enda. De lages i Spania, og Buffalo selger dem bl.a. i sin egen nettbutikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke platåsko hot igjen? Ikke nødvendigvis buffalo, men jeg har da sett platåsko både med og uten heler på trendy jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å? så det er å få tak i den dag i dag? *jippi* ;) hehe... hvor får man eventuelt tak i slikt nå da? :) de er jo helt perfekte hvis man har jeans med bra lengde og sleng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...