Gå til innhold

Trening - her kommer jeg


Miss MW

Anbefalte innlegg

Status anno idag :

Høyde : 167

Vekt : 66 kg

Str : overkropp - 36 (s-xs) underkropp: mellom str 36 og 38 (cubusbukser)

Er generelt sett fornøyd med kroppen min, men ønsker å få en litt mer fit look, få bedre kondisjon og få trent opp muskulaturen i kroppen, men spesielt i beina.

Jeg har aldri vært glad i å trene-trene, og har aldri likt gym. Men svømming er noe som jeg alltid har likt. Så nå har jeg kjøpt meg årskort i svømmehallen her.

Målet mitt er å være i svømmehallen 2 ganger i uken, svømme, stretche musklene og få bedre kondisjon. Med turen i svømmehallen så kommer det en gåtur på ca en time hver vei, eller en sykkeltur på en ca 15-20 min i normalt tempo.

Har tilegnet meg et ganske greit kosthold det siste året, så det er ikke noe problem, prøver fremdeles å kutte ned på søtsakene i helgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første økt:

Fredag 30.april

Fikk ENDELIG kjøpt meg årskort i svømmehallen, og tok min første økt da. Startet rolig med å bare slappe av i vannet, svømte litt i motstrømsbassenget, litt sånn kos.

Så tok jeg å svømte 400 meter i idrettsbassenget, da var jeg helt utslitt, i kroppen og i pusten. så tok jeg en skikkelig stretcheøkt inne i terapibassenget, gjorde det en gang senere.

Tok ting veldig rolig, siden jeg ikke har trent på en stund, og siden jeg var så sliten og støl i musklene allerede. Men det var en god start, kjente det godt senere på kvelden at jeg hadde svømt litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...