Miss MW Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Status anno idag : Høyde : 167 Vekt : 66 kg Str : overkropp - 36 (s-xs) underkropp: mellom str 36 og 38 (cubusbukser) Er generelt sett fornøyd med kroppen min, men ønsker å få en litt mer fit look, få bedre kondisjon og få trent opp muskulaturen i kroppen, men spesielt i beina. Jeg har aldri vært glad i å trene-trene, og har aldri likt gym. Men svømming er noe som jeg alltid har likt. Så nå har jeg kjøpt meg årskort i svømmehallen her. Målet mitt er å være i svømmehallen 2 ganger i uken, svømme, stretche musklene og få bedre kondisjon. Med turen i svømmehallen så kommer det en gåtur på ca en time hver vei, eller en sykkeltur på en ca 15-20 min i normalt tempo. Har tilegnet meg et ganske greit kosthold det siste året, så det er ikke noe problem, prøver fremdeles å kutte ned på søtsakene i helgene.
Miss MW Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 3. mai 2010 Første økt: Fredag 30.april Fikk ENDELIG kjøpt meg årskort i svømmehallen, og tok min første økt da. Startet rolig med å bare slappe av i vannet, svømte litt i motstrømsbassenget, litt sånn kos. Så tok jeg å svømte 400 meter i idrettsbassenget, da var jeg helt utslitt, i kroppen og i pusten. så tok jeg en skikkelig stretcheøkt inne i terapibassenget, gjorde det en gang senere. Tok ting veldig rolig, siden jeg ikke har trent på en stund, og siden jeg var så sliten og støl i musklene allerede. Men det var en god start, kjente det godt senere på kvelden at jeg hadde svømt litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå