Gå til innhold

Hvem er du?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Heisann!

Når jeg leser i dette forumet så får jeg følelsen av at mange her inne er gifte, trangsynte kvinner fulle av fordommer. Som ikke har forståelse for at det faktisk går ann å feile, at det er menneskelig å feile. Moralistiske, perfekte kvinner som aldri har feilet....

Ser jo at det og er mange forståelsesfulle kvinner/menn her.

Hvem er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Når jeg leser i dette forumet så får jeg følelsen av at mange her inne er gifte, trangsynte kvinner fulle av fordommer. Som ikke har forståelse for at det faktisk går ann å feile, at det er menneskelig å feile. Moralistiske, perfekte kvinner som aldri har feilet....

Ser jo at det og er mange forståelsesfulle kvinner/menn her.

Hvem er du?

Hva mener du? Selv om en kvinne er gift, er hun ikke nødvendigvis trangsynt. Vi har kanskje litt forskjellige meninger. Ikke noe galt i det.

Jeg er ei fordomsfri, men langtifra perfekt berte med mann og barn.

Du strør om deg med beskyldninger her, men tør du å si hvem du er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke beskyldt noen for noe. Les teksten så ser du at det står at jeg får en følelse av.

Og jeg får en følelse av at det er du som er den trangsynte her...

Kom i det minste med en begrunnelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lurer du på hvem vi er her inne? Hadde kanskje vært en ide om du hadde logget deg inn med et nicknavn og startet med å fortelle hvem du er :kjempesinna:

P.s Er ikke det da, men synes den var så tøff :hoho:

Smilla1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Når jeg leser i dette forumet så får jeg følelsen av at mange her inne er gifte, trangsynte kvinner fulle av fordommer. Som ikke har forståelse for at det faktisk går ann å feile, at det er menneskelig å feile. Moralistiske, perfekte kvinner som aldri har feilet....

Ser jo at det og er mange forståelsesfulle kvinner/menn her.

Hvem er du?

Hvem jeg er?

Du beskrev meg jo her.

Gift, trangsynt, ufeilbar, moralist og perfekt! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:hoho: Oppdaget plutselig Achmed sin avatar..Jaja.. :ler:

Jeg er forresten bare helt perfekt uansett hvordan du vender og vrir på det, så jeg kjenner meg ikke igjen i din beskrivelse av brukerne her inne. ( eller gjør jeg?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kan iallefall stå for noe vi som "tør" å logge oss på med nick iallefall.

Jeg er en fordomsfull, gift drittkjerring og tobarnsmor.

Er egentlig jævli lei av disse "gjestene" som er så redd for å bli gjenkjent.

PATETISK!! :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Hei igjen!!!

Ser at jeg har visst tråkket noen på tærne med spm mitt, beklager , det var overhodet ikke meningen. :oops:

Jeg har vært innom her ett par ganger nå som jeg må være hjemme om kveldene, og har fått en følelse av at dette kansje ikke er ett forum for meg, derfor spørte jeg hvem dere var slik at dere kunne bevise meg motsatt.

Jeg er selv en jente på 17, (18 om 2 mnd :lol: )

og har fått en liten sønn som snart er 4 uker. Trenger ett par råd og vink på veien som småbarns mor, men føler at her inne er det mange som blir "hetset" fordi de gjør noe feil.

Hadde hatt lysst å logget meg på som bruker, men ville først sjekke om menneskene her inne.

Er langt fra perfekt, og vil bli tatt som den jeg er.

Sender en ydmykende klem til dere som ble irritert på denne gjesten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er folk i alle aldre tror jeg, og vi biter ikke. :) (Selv om enkelte av oss kan være litt irritable av og til)

Tror ikke noen her vil "hetse" deg om du gjør noen små feil. Alle førstegangsforeldre gjør noen feil. Det følger dessverre ikke bruksanvisning med disse små nurkene. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...