Sunshine Skrevet 5. mai 2010 #21 Skrevet 5. mai 2010 Selvsagt skal bruden betale! Jeg har ønske om fargevalg for mine forlovere og derfor betaler jeg for kjolene. De velger nyanse og type kjole selv, og står fritt til å velge noe annet hvis de ønsker å kjøpe selv eller bruke noe de har. Man kan da ikke forvente at de skal kjøpe seg noe bare fordi bruden ønsker den og den fargen??
Glitnir Skrevet 5. mai 2010 #22 Skrevet 5. mai 2010 Jeg hadde kjøpt en kjole til bryllupet som jeg ikke kunne gå i. Fikk vite nå hva jeg skulle ha på meg. Jeg kunne kanskje spurt bruden om hva jeg skulle ha på meg, men siden jeg ikke hadde hørt noe, så trodde jeg at jeg kunne velge... Ja, det er et tema, og jeg må bruke en spesiell farge og form. Makan! Enig med de fleste andre her - dersom du bestemmer selv så betaler du selv, dersom brudeparet legger føringer, betaler de.
effy Skrevet 5. mai 2010 #23 Skrevet 5. mai 2010 Dette er veldig enkelt: - dersom du helt fritt kan velge kjole betaler du denne selv - dersom brudeparet har et tema og har bestilt / forventer at det blir brukt kjoler av en bestemt utforming eller stil så betaler de. Gud så jeg hater denne amerikaniseringen av alt. Enig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå