Gå til innhold

Du vinner 2 mill, hva gjør du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skulle

- kjøpt den bilen som kjæresten har sikla på i to måneder og overrakt i gave :wink:

-feiret bryllupet vårt akkutrat slik som vi vil, uten å tenke på penger.. (reist bort kanskje??)

- kjøpt leilighet! For her kan vi en leilighet til en million!!!(sjokksjokk)

- og så skulle jeg sett hva som ble igjen..og gitt litt til mamsen og papsen og lillebror...

Og for det somble igjen da...skulle jeg shoppet for...fått en ny levis kanskje bare men..hehe...morro lell.. :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg skulle betalt gjelden min 500 000 + byttet bil ca 150 000.Fikset litt på boligen 100 000.

I million vil jeg hatt i reserve.

Da har jeg 250 000 som jeg vil bruke villt og uhemmet.

Da blir det litt reise og mye kjøp av kjoler og skjørt og andre jenteting.

Gjest Anonymisert_120626
Skrevet

*Bygd hus eller kjøpt noe større (har litt over 50 kvadrat nå så)

*Kjøp en mer praktisk familiebil (har jo en liten en i magen og den minsteste bilen til VW kan bli noe for liten)

*Gitt en del til de som omplasserer og hjelper ikke alltid helt heldige hunder

*Reist

Skulle nok helst vinni mye mer for jeg har en aldri så liten drøm om å virkelig sponse de som omplasserer hittehunder ol her i Bergen. Jeg ville bygd et flott lokale for oppbevaring av hundene (masse uteareale) mens de venter på hjem. Ansatt en det folk til stell, organisering, visning, papirarbeid osv. Ansatt en dyrlege til å komme fast 1-2 ganger i uka, samt en hundedressør. Jeg burde vinne nok penger til å holde det gående så lenge jeg lever og opprette et fond til etter jeg har forlatt jorden. Så en av mine store drømmer baserer seg på veldedighet.

Litt snill jeg..innerst inne

Skrevet

Jeg hadde kjøpt denne! Litt tungvint med tanken på at leiligheten ligger i Trondheim og jeg bor og jobber i Oslo, men slike detaljer trenger vi vel ikke henge oss opp i her? :kul:

Skrevet

Ikke sant? Min våte drøm på boligfronten er nemlig en lys loftsleilighet med god kommunikasjon mellom kjøkken og spisestue, slik at jeg kan skravle med gjestene mens jeg kokkelerer.

Og badekar

Og takvinduer

SUKK....

Skrevet

Jeg hadde tatt fri fra jobb og tatt med kjæresten på ferie først av alt...

Så hadde vi bytta ut bilen...

Jeg ville kjøpt meg ei leilighet, og om noen år solgt den og begynne å bygge hus for resten av pengene som har stått å renta seg i banken noen år..

Om jeg hadde vært "så fornuftig" om det hadde skjedd vet jeg ikke..Kan tenke meg at jeg hadde brukt mye på tull og moro-men det hadde sikkert vært verdt det!

Gjest Anonymous
Skrevet

betalt gjeld, stablet møbler og ting på lager, solgt bilen og hoppet på nermeste fly til varmere strøk. Enveisbilett :sjarmor:

Skrevet

Kjøpt hus, en ekstra liten bil, dyrere bryllup(mye jeg ville gjort mer, men økonomien stopper, silikon, og shoppet en god del! :Hehe:

Skrevet

Leilighet. Da hadde vel det meste vært brukt opp tenker jeg.

Skrevet

Kjøpe hus eller leilighet, nedbetale min og sambos stidigjeld, og kjøpr en liten fin bil. Om det blir noe igjen, burkes til bryllupet!

Skrevet

Kjøpt meg bil og spart penger slik at jeg ikke hadde fått noen problemer med å betale studielånet. Om det ble noe til overs, så skulle jeg brukt det på ting til babyen!;)

Skrevet

Frihet - uten tvil. Jeg vil jobbe mye mindre, kanskje 50 %. Spørs om ikke familien vil bruke pengerne annnerledes. Sydentur, gjeld, ny bil o.s.v.

Uansett så er det ikke mitt problem før lørdag :blunke:

Hilsen Trille

Gjest Student fra Hemnes
Skrevet

Juuhuuu, får jævlig mye for 2mill i Hemnes :hoppe: Det første jeg hadde gjort er å ta ny hjemmepermanent. Kjøpt karmenkrøllere, har alltid ønska meg det. Fått installert antispinn på gåstolhelvete, det er faen så bratt her uti Hemnes og snøen har smelta bort før brøytebilen greia har rekke å kommi. Så hadde jeg spandert på meg ny burgunderrød velur sofa og farge TV med inne antenne. Og ikke minst, spleisa på helikopteret til Hølendingen. Kanskje vi hadde hatt råd til hardtop :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...