Gå til innhold

Du vinner 2 mill, hva gjør du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bygd hus eller kjøpt noe større, og solgt leiligheta vår.

Hvis det hadde vært mer enn to millioner hadde jeg også kjøpt en motorsykkel, dratt på ferie og tatt en skikkelig shoppingrunde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det meste hadde gått med til bare hus, jeg... Bygge hus er så vidt jeg vet ikke billig. Man måtte jo hatt tomt og sånn også.

Ja,men vi hadde nå fått litt for både hus og bil som vi solgte...

Gjest sexysadie
Skrevet

Først slettet studielån

Og derefter ha satset alt for å få mitt eget Metal-utested her i Steinkjer :vinke:

Skrevet

Jeg ville kjøpt et frø og plantet det i hagen..

Og så ville jeg bygget på trommesettet mitt, kjøpt trigger til trommene, kjøpt et V-drums set,en fet gitar og forsterker, en fet bassgitar, PA-anlegg og bygd meg et eget studio hvor jeg hadde levd lykkelig alle mine dager :ler:

Skrevet

Levd livets glade dager :sjarmor:

Får fnatt når jeg leser om middelaldrende hjemmehjelper som vinner ørten millioner og vurderer å kanskje ta seg en hotell weekend i Bergen! :evil:

Snakker meg om fantasi!!?!

Skrevet

Jeg hadde betalt ned boliglånet og investert en del i en selveier i sentrum (for å bli bolighai).

Så hadde jeg tatt meg et sabbatsår og kanskje reist litt?

Eh.. bør sambo være med i disse planene?

Tror jeg måtte ha droppet sabbatsåret om hans gjeld og flybillett skulle bli med i regnestykket.

Skrevet

Jeg hadde først og fremst sagt opp jobben. Er så lei! Så hadde jeg solgt leiligheten og kjøpt en litt større en. Dessuten satt av en pen slump (tre-sifret) til reisevirksomhet. Og resten i banken. Så hadde jeg rett og slett hvilt på laurbærene i noen måneder hjemme - og på reisefot.

*drømme-drømme*

Skrevet

Livet mitt kan nok ikke bli noe bedre enn det er. To millioner er ikk mer enn jeg bruker på en skikkelig shoppingrunde... :roll:

Skrevet

.....men så tipper du ikke Lotto heller da, ALo. Dermed: irrelevant diskusjon. :ler:

Skrevet

*Sletta studielån :)

*Kjøpt leilighet :)

*Gitt litt penger til søsknene mine, til utdannelsen :)

*Gitt penger til veldedighet, f.eks Frelsesarmeeen og Dyrebeskyttelsen :)

Ingen flere her som ville gitt noe til veldedighet, da? Så ikke noe om det...

Skrevet

Betalt ned all gjeld, fått ferdig hus og hage og garasje, Og så hadde jeg kjøpt meg en skikkelig bil, og reist på en velfortjent ferie i syden eller noe. Har aldri vært på ferie!!!!

Skrevet

Ingen flere her som ville gitt noe til veldedighet, da? Så ikke noe om det...

Neh.

Det er bare du som er et godt menneske her inne.

Jeg ville sikkert gjort det hadde jeg vunnet en større sum. 2 milioner høres ut som full etablering. 8 (eller 10 mill) - høres derimot ut som full etablering, reise jorden rundt (noen år?), living la vida loca og veldedige formål.

Gjest Anonymous
Skrevet

Åh, det hadde vært deilig ja.

Da skulle jeg ha:

-betalt ned lån og dtudielån

-bygdt ut og pusset opp slik vi har planer om

-kjøpt ny bil + konebil :wink:

-reist

-gitt en del til barna

-kjøpt meg ny garderobe +++++++

Hadde vel tippen over 2 mill, men det er lov å drømme.. :roll:

Skrevet
Har aldri vært på ferie!!!!

:o

Jeg antar at jeg snakker for alle når jeg skriver; REIS DEG EN TUR!

Jeg er bare 22, men har allerede rukket å bo i utlandet. :kul:

Skrevet

Da jeg var 20 hadde jeg allerede bodd et år i utlandet :ler: Må konkurrere litt med manji vettu.

Jeg hadde investert i eiendom for utleie, blitt en god gammaldags bolighai i sentrum. Selv skulle jeg hatt en prima leilighet der. Kjøpt en bil til max 100 000 (bil er vanvittig dårlig investering) for bil er kjekt å ha når man skal på tur. Satset LITT på fond eller aksjemarked, nå ligger jo alt nede og relativt billig. Kanskje brukt litt til å starte et lite firma på si'. Det hadde nok blitt en bra ferie også (heller langt vekk lenge flere steder enn veldig luksus), og noen nye sko og klær.

Skrevet

Jeg ville gitt det til noen som trengte det mer enn meg...

Skrevet
Da jeg var 20 hadde jeg allerede bodd et år i utlandet :ler: Må konkurrere litt med manji vettu.

:o

D'oh! :hoho:

Hvor hadde du den store gleden av å bo? (litt mer orginalt enn spania, - :håpehåpe:) :)

Selv var jeg lenket fast til den store idyllen som er Irland. Jah, der palmene jubler, strendene er lange og sommeren aldri tar slutt.... *bull, host, kremt*

Skrevet

Washington DC.

hadde piknik foran det hvite hus og spilte volleyball bak lincoln memorial. nyydelig by, spesielt smithsonian liker jeg veldig godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...