Gjest AnonymBruker Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 syns du ikke det er noe godt lenger da eller?
Gjest Trajan Skrevet 1. mai 2010 #4 Skrevet 1. mai 2010 (endret) syns du ikke det er noe godt lenger da eller? Klart jeg gjør. Endret 1. mai 2010 av Trajan
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. mai 2010 #5 Skrevet 1. mai 2010 Klart jeg gjør. Hva mener du med at du er lei av sex da? lei av jakten på å få seg noe? eller lei pga ensidig sexliv eller? Jeg er nysgjerrig, så utdyp gjerne
Gjest Trajan Skrevet 1. mai 2010 #6 Skrevet 1. mai 2010 Hva mener du med at du er lei av sex da? lei av jakten på å få seg noe? eller lei pga ensidig sexliv eller? Jeg er nysgjerrig, så utdyp gjerne Jeg jakter ikke så mye. Jeg er lei av ensidig sexliv og kanskje litt lei også og ha meg med så mange. Så jeg skal leve i sløibat jeg trenger fri
Hoppetaujenta Skrevet 2. mai 2010 #10 Skrevet 2. mai 2010 Er det vel gjennomtenkt, kan det være helsebot i å ta en god og lang pause. Støtter tankene dine der.
Bittelill Skrevet 2. mai 2010 #11 Skrevet 2. mai 2010 Kanskje heller leia av å ikke få det man trenger ut av sex... Mange partnere med lite nærhet er ikke akkurat det mest givene når det kommer til sex.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå