Gå til innhold

Dere snakker mye om store kuker

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Som nevnt, mente jeg å "finne på noe annet" som å gjøre andre seksuelle ting som kanskje tilfredstiller mer.

Synes du er fryktelig negativ og bombastisk i innlegget ditt, AnonymBruker .... Hadde du lest innlegget mitt nøyere, hadde du kanskje skjønt at jeg ikke dømmer noen på størrelsen og gir alt en sjanse, da det hovedsakelig er mannen denne penisen sitter fast i jeg vil ha.

Man kan bare bestemme hva som er for smått i forhold til sitt eget underliv. Og dette er igjen fullstendig individuelt. Tør nesten ikke skrive "for liten penis" lengre jeg, blir jo angrepet fra alle kanter, selv om jeg prøver å presiserer at for MEG er det litt likegyldig.

For liten i forhold til hva? Det som er for lite for deg, kan fint passe en annen. Heldigvis. Problemet er at folk ikke tenker på hvordan de fremstår her inne, og at ekstrem fokus på problemet bare gjør vondt verre. En mann med liten penis er smertelig klar over dette. I dagens samfunn er han en taper. Han kan bare håpe på å finne ei ålreit jente med de rette verdier på første forsøk, for etter gjentatt latterliggjøring er det nok ikke mye mann igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For liten i forhold til hva? Det som er for lite for deg, kan fint passe en annen. Heldigvis. Problemet er at folk ikke tenker på hvordan de fremstår her inne, og at ekstrem fokus på problemet bare gjør vondt verre. En mann med liten penis er smertelig klar over dette. I dagens samfunn er han en taper. Han kan bare håpe på å finne ei ålreit jente med de rette verdier på første forsøk, for etter gjentatt latterliggjøring er det nok ikke mye mann igjen.

Tror faktisk jeg må gjenta meg selv.

Hadde du lest innlegget mitt nøyere, hadde du kanskje skjønt at jeg ikke dømmer noen på størrelsen og gir alt en sjanse, da det hovedsakelig er mannen denne penisen sitter fast i jeg vil ha.

DET er min mening. I mine tidligere innlegg prøvde jeg også å si litt om det som virker til å være meningen til mange kvinnelige brukere på forumet, SOM JEG IKKE STØTTER, altså at menn kan ha for liten penis til at de føler seg tilfredsstilt av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...