Gå til innhold

Hva ønsker du deg i morgengave?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er flere tråder her inne med forslag til hva man skal kjøpe til han i morgengave, men hva ønsker du deg?

Ønsket mitt er jo at han virkelig tenker gjennom hva han gir, at det er noe helt spesielt, no romantisk og at det er noe jeg kan ha/bruke resten av livet. Må si jeg jeg ikke håper for mye, da erfaring sier meg at jeg kan bli skuffet... :rødme: ; forlovelsesringen kjøpte han en halvtime før han fridde (selve frieriet var planlagt han hadde bare ikke fått somlet seg til å kjøpe ringen noe som endte med en altfor stor ring som måtte byttes), til 30 års gave fikk jeg Ipod (jeg liker jo å trene mente han, det at jeg hadde kjøpte meg en helt perfekt bitte liten mp3 spiller som passet perfekt i lomma på den nye treningsjakka bare et par måneder før hadde han ikke tenkt på), til 29 års dagen fikk jeg "gullklokke" enda jeg hadde presisert at jeg ønsket meg stålklokke og til jul i år fikk jeg xbox (som han ønsket seg), mens jeg helst ville ha wii slik at jeg kunne bruke den til å trene med......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ønsket meg og fikk en diamantring :)Liker tanken på at det er noe jeg kan ha som et minne resten av livet :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsket meg og fikk en diamantring :)Liker tanken på at det er noe jeg kan ha som et minne resten av livet :)

Fortalte du at du ønsket deg det, eller fant han på det selv?

Sist min kjære nevnte morgengave snakket han om laptop (da kan jeg bruke den, også slipper han å vente på at jeg blir ferdig ved den stasjonære... Hipp hurra for min romantiske kommende ektemann :gjeiper:)

Skrevet

Jeg ønsker meg et smykkeskrin. Vi har liksom "avtalt" at vi skal kjøpe for +/- tusen kr, så da er det ikke rare diamantringen man får..Og det er helt greit. Men har funnet et fint smykkeskrin fra Lisbeth Dahl, og det er jo noe jeg tenker å ha "for alltid". Har hintet flere ganger, og sagt hvor de selger det..Så får man se!

Skrevet

Det er flere tråder her inne med forslag til hva man skal kjøpe til han i morgengave, men hva ønsker du deg?

Ønsket mitt er jo at han virkelig tenker gjennom hva han gir, at det er noe helt spesielt, no romantisk og at det er noe jeg kan ha/bruke resten av livet. Må si jeg jeg ikke håper for mye, da erfaring sier meg at jeg kan bli skuffet... :rødme: ; forlovelsesringen kjøpte han en halvtime før han fridde (selve frieriet var planlagt han hadde bare ikke fått somlet seg til å kjøpe ringen noe som endte med en altfor stor ring som måtte byttes), til 30 års gave fikk jeg Ipod (jeg liker jo å trene mente han, det at jeg hadde kjøpte meg en helt perfekt bitte liten mp3 spiller som passet perfekt i lomma på den nye treningsjakka bare et par måneder før hadde han ikke tenkt på), til 29 års dagen fikk jeg "gullklokke" enda jeg hadde presisert at jeg ønsket meg stålklokke og til jul i år fikk jeg xbox (som han ønsket seg), mens jeg helst ville ha wii slik at jeg kunne bruke den til å trene med......

Høres ut som om han kjøper det han ønskers eg til deg. =o)

Håper det går bedre med morgengaven.

Skrevet

Jeg ønsker meg et stilrent smykke...gjerne dråpeformet.....

Og ja....jeg har hintet-pekt-vist.....

Skrevet (endret)

Jeg ønsker meg diamantøredobber eller symaskin. Jeg kan ikke komme på noe mer enn det for jeg synes jeg har alt av smykker og utstyr :vetikke:

Endret av Sunshine
Skrevet

Jeg er fornøyd med å ha forlovelsesring og giftering. Smykke fikk jeg i bursdag fornoen år siden, så jeg føler egentlig det er nok blingbling.

Ønsket mitt er kanskje litt rart, men jeg tror jeg skal si at jeg ønsker meg Rocking Arm Chair. En designklassiker av Charles Eames. Den er tidløs og kul og synes det er morsomt å kunne ha noe i huset som jeg fikk av han i bryllupsgave. Om han vil kjøpe det er jo en annen sak, he he...

Skrevet

Jeg synes det høres ut som et herlig ønske DramaQueen!

Skrevet

Jeg er fornøyd med å ha forlovelsesring og giftering. Smykke fikk jeg i bursdag fornoen år siden, så jeg føler egentlig det er nok blingbling.

Ønsket mitt er kanskje litt rart, men jeg tror jeg skal si at jeg ønsker meg Rocking Arm Chair. En designklassiker av Charles Eames. Den er tidløs og kul og synes det er morsomt å kunne ha noe i huset som jeg fikk av han i bryllupsgave. Om han vil kjøpe det er jo en annen sak, he he...

Ha, ha - jeg har sagt at jeg ønsker meg det samme. Enten den eller en Vipp dokost! ;)

Hadde mye heller satt pris på en laptop enn et diamantsmykke, men vi er jo alle forskjellige. :)

Skrevet

Jeg har ønsket meg en mulberry alexa-veske:p

Eller en burberry trenchcoat.

Men jeg er utrolig heldig med min forlovede, han er helt utrolig flink til å finne fantastiske gaver, ofte ting jeg ikke har tenkt på selv engang, så jeg har bare ønsket meg de to ovennevnte fordi han har spurt. Tenker jeg kommer til å bli glad uansett!

Skrevet

Jeg har hintet om at jeg ønsker meg et fint smykke.

Har også informert om at jeg ikke ønsker meg noe praktisk (les: turutstyr, klær mm), og heller ikke noe jeg trenger - men noe romantisk noe.

Min kjære har ikke for vane å finne på suksess gaver. Så håper jo han finner på noe fint til meg...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker meg en diamantring :)

Skrevet

Jeg var veldig klar på at jeg ønsket meg en gave som jeg kunne ha resten av livet og som var romantisk. Gjerne noen form for smykke... Fikk diamantøredobber, så der traff han spikern på hodet :rødme:

Skrevet

Hundevalp! Hvis ikke kan det være det samme.

Skrevet

Jeg ønsker meg også en valp... ikke som en inpakket gave selvfølgelig... men heller et JA på at vi skal anskaffe oss en hund. (han har lenge vært skeptisk til å ha hund, så jeg tviler på at det skjer store mirakler på den fronten).

Ellers vet jeg ikke hva jeg ønsker meg.. Han har spurt flere ganger og jeg kommer liksom ikke på noe.. smykker bruker jeg ikke mye av.. skal jo ha både forlovelsesringen og gifteringen og det synes jeg holder..

Jeg ønsker meg en skikkelig dag på spa... men min kommende mann synes nok at jeg burde ha noe som varer..

Jeg vet rett og slett ikke.. han er jo ganske flink til å finne på ting så vi får se. Egentlig synes jeg det er tull å kjøpe disse morgengavene til hverandre når man har brukt mange mange mange mange tusenlapper på en fest. Men-men.

Skrevet

Jeg ønsket meg noe vi kunne ha glede av sammen og fikk Nintendo Wii :nigo:

Skrevet

Morgengave er vel ikke noe man skal ønske seg? Syns det mister all sjarm da. For meg handler det om at man har lagt merke til noe den andre ønsker seg, eller kjøper noe man tror vil glede mottakeren. Det gjelder jo alle gaver, men spesielt morgengaven, synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...