Gjest altgodt Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 Har vært sammen med ei jente i noen måneder og vi har god sex, men av og til lurer jeg på om hun ønsker det litt røffere? For et par helger siden så hadde vi vært på en fin vennefest, og hatt noen glass vin. Vi var vel litt bedugga begge to men ikke fulle eller noe slikt. Vi la oss, og vi prata litt. Jeg var litt trøtt og sa god natt. Et halvt minutt senere hoppet hun oppå meg og vi var i gang. Hun utbrøt "knull meg!", noe jeg ikke har opplevd før. Lurer på om hun ønsker å bli tatt litt hardt? Er det noe som går litt opp og ned hos dere kvinner, at dere av og til vil ha det mykt og andre ganger hardt? Er litt rådvill på akkurat dette og er usikker på NÅR og HVORDAN hun vil ha det. Føler det blir litt for dumt å spørre "hvordan vil du ha det i dag kjære?" hvis dere skjønner
Frk Snasen Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 Jeg vil tro det, når hun hopper oppå deg og sier "knull meg2 sånn plutselig, men hva vet vel jeg.
Facepainter Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 Prøv deg frem til hun reagerer på en avvisende måte. Ta godt tak i håret hennes når du tar henne bakfra, klem forsiktig til rundt halsen, dask henne litt på skinkene, kna rumpeballene, mulighetene er der. Min erfaring er at det er umulig å vite hvor røft de liker det før du har prøvd det, men de fleste liker det litt røffere enn du antar.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. mai 2010 #4 Skrevet 1. mai 2010 Ja, jeg vil absolutt tro at hun ønsker det røft Det hadde jeg villet om jeg hadde sagt det! Og ja for meg går det litt opp og ned hvordan jeg vil ha det, kommer heelt ann på humøret, og tror jeg forresten gjør det ganske klart hvordan jeg helst vil ha det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå