Gå til innhold

Til dere som jobber på bensinstasjoner!

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Rekesalaten til pølsene man får på bensinstasjonen, er det noe kun bensinstasjoner får tak i eller kan privatpersoner finne det i butikken? hvilket merke er det? Det er den eneste rekesalaten jeg liker, og vil gjerne ha det hjemme istedet for å kun få det når jeg spiser pølse på bensinstasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke svare på akkurat det du spør om, men jeg har jobbet på en salatfabrikk tidligere. Der var det sånn at enkelte typer salat ble produsert i sånne store "fat", de hadde de beste rekene (rekene var nemlig sortert etter kvalitet) og ble bare solgt til hoteller og andre storkjøkken. Jeg husker også at vi produserte løksalat (sånn som brukes som tilbehør til pølser), den ble bare solgt til bensinstasjoner og gatekjøkken, og var ikke å få kjøpt i butikkene.

Jeg antar at det samme kan være tilfelle med rekesalaten de har på bensinstasjoner.

Skrevet

Når jeg jobbet på stasjon kom rekesalaten på hvite spann (en gang var det tomt, da brukte jeg bare Denja fra kjøla). Er nok ikke mulig å få kjøpt på butikken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...