Gå til innhold

Vi må aldri glemme.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Her er en video som viser sannheten om Gaza-invasjonen. Vi må aldri glemme at det finnes grusomheter i mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er en video som viser sannheten om Gaza-invasjonen. Vi må aldri glemme at det finnes grusomheter i mennesker.

Hva som er sannhet vil vel alltid kunne diskuteres. Men utover det er jeg enig med deg; vi må aldri glemme at det finnes grusomheter i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hva som er sannhet vil vel alltid kunne diskuteres. Men utover det er jeg enig med deg; vi må aldri glemme at det finnes grusomheter i verden.

Hva mener du er sannheten da? Mange israelske ungdommer ser i hvert fall nå at IDF er de værste djevlene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Her er en video som viser sannheten om Gaza-invasjonen. Vi må aldri glemme at det finnes grusomheter i mennesker.

Og nettopp på grunn av denne grusomheten ble det nødvendig å gå inn og rydde opp i gaza. Dere tåpelige goyim har et voldsomt behov for å vri alle hendelser slik at de passer deres antisemittiske agenda.

Heldigvis så er deres oppfatning helt uten betydning og kommer til å være det også i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her var vi saklige ser jeg. Begge sider har vært j*** mot hverandre, så enkelt er det.

Blir som når to unger som har kranglet og slåss får kjeft det her, og begge roper, "det var ikke meg som begynte!"

det er som regel ikke så interessant hvem som begynte, det er hvem som slutter som er det viktige!

Endret av Miss Puddel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nettopp på grunn av denne grusomheten ble det nødvendig å gå inn og rydde opp i gaza. Dere tåpelige goyim har et voldsomt behov for å vri alle hendelser slik at de passer deres antisemittiske agenda.

Heldigvis så er deres oppfatning helt uten betydning og kommer til å være det også i fremtiden.

Ja,for når Jehova Gud griper inn og lar FN forby religion vil det ikke lenger være goyim eller dhimmi eller andre nasjonalistisk nedverdigende uttrykksformer. Det vil kun bli tilbake verdensborgere og ALLE vil tjene under Jehova skulder ved skulder.Thats it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Her er en video som viser sannheten om Gaza-invasjonen. Vi må aldri glemme at det finnes grusomheter i mennesker.

Du har helt rett i det du sier.

Samtidig må vi

Også i denne krigen ble det gjennomført det mange mener er gjentatte krigsforbrytelser gjort av Israelske militære på lik linje med Krige mot Palestinerene på Gaza. I disse angrepene bombet Israel også FN postene og drepte FN personell som var utstasjonert.

I disse angrepene brukte Israel mer "splint bomber" (også kalt "cluster bombs" og "fragmentation bombs") mot sivile områråder (boligområder) enn det som noen gang tidligere er brukt pr kvaderatmeter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian

Ja,for når Jehova Gud griper inn og lar FN forby religion vil det ikke lenger være goyim eller dhimmi eller andre nasjonalistisk nedverdigende uttrykksformer. Det vil kun bli tilbake verdensborgere og ALLE vil tjene under Jehova skulder ved skulder.Thats it.

***

Hepp!

Jeg har hørt mye, og fått med meg at folk tror på litt av hvert - men å tro på FN? Er du en sånn ytterliggående effenist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

***

Hepp!

Jeg har hørt mye, og fått med meg at folk tror på litt av hvert - men å tro på FN? Er du en sånn ytterliggående effenist?

Mer sannsynlig et ytterliggående troll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest VinglePetter

Ja,for når Jehova Gud griper inn og lar FN forby religion vil det ikke lenger være goyim eller dhimmi eller andre nasjonalistisk nedverdigende uttrykksformer. Det vil kun bli tilbake verdensborgere og ALLE vil tjene under Jehova skulder ved skulder.Thats it.

Kjære Ronny.

Spådommen din om at FN ville forby all religion ved påsketider i år feilet voldsomt.

Hva har du å si til dette?

Kan du gi oss en ny dato for underholdningens skyld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg trenger ikke se noen jævla sosialistvideo for å erkjenne at mennesket er et dyr.

Ondskap og godhet finnes forresten ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...