Gå til innhold

Musikk til trening?


karamel

Anbefalte innlegg

Er det noen som har gode tips til hvordan man lager gode treningsmusikkprogram?

Jeg skal sette igang med et løpeprogram og tenkte at det lureste i stedet for stoppeklokke ville være å veksle mellom rolig og hurtig musikk for å skille mellom gange og løping - f.eks 3 minutter fort og 2 min sakte...osv. Går det an å lage musikkspor på itunes eller må man bruke et annet program? Dersom man lager dette i et annen program, kan man da laste det over på ipoden? Kan man bruke filer fra itunes i andre program?

Håper noen kan hjelpe meg!

Hilsen Grønnskollingen :-)

Endret av karamel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Jeg har akkurat begynt å løpe selv og jeg lastet ned et podcast som "veileder" meg igjennom det. Jeg følger Couch 2 5K løpeprogrammet og er akkurat ferdig med uke 3. For å gjøre det lastet jeg ned denne podcasten og er nå ferdig med uke 3 og skal begynne på uke 4 i morgen. Er veldig fornøyd :) Men hvis du vil lage din egen og trenger bare forslag til låter, så kan det hende du finner noe ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, det var akkurat noe sånt jeg var ute etter! Det programmet jeg har begynt varer 12 uker, men 9 uker skal vel gå det og tenker jeg :-) Tusen takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, det var akkurat noe sånt jeg var ute etter! Det programmet jeg har begynt varer 12 uker, men 9 uker skal vel gå det og tenker jeg :-) Tusen takk for hjelpen!

Ja, det første er for å komme seg i godt nok form til å løpe 5 km, men her er også en side som har flere podcaster,

både 8 og 10 km (og 5 km visstnok også), jeg er ikke kommet så langt å ha prøvd de ennå,

men jeg er forhåpentligvis der om 5-6 uker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult. Jeg har også akkurat startet et 12-ukers program, men 9 uker er jo helt fint det også. Passer perfekt, jeg har ikke pulsklokke, og løpe med mobil i hånden for å holde tiden fungerer dårlig. Særlig siden jeg ikke har lyst til å være tilgjengelig på telefon når jeg løper.

Takk for bra tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...