Gå til innhold

Forspill


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke hatt så mange forskjellige typer, er nå 28 og i fast flott forhold, har hatt det sånt dei sist 7åra og trives med det. Men en ting har begynt å surre litt i hodet mitt om dagen, hvordan har dere et forspill , før selve sex'n? Vi starter alltid med kyss over hele kroppen, for til slutt å ende opp i orgasme for meg...... må vel ærlig innrømme at han er flinkes på kyss rundt forbi, tar seg god tid og er hærligt! Etter jeg kommer , så kysser han seg oppover igjen... så blir selve samleiet gjennomført , hærligt det og.... ofte med flere orgasmer til.... Vi prøver jo andre stillinger ofte, men saken er den at han alltid starter med slikking, ville dere gått lei av noe sånnt?? Har andre også en standar start på forspillet??

Bare undrer litt på det jeg.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, jeg ville nok godt lei det... Om det hadde vært opp til samboer ville det nok vært nettopp slik vårt forspill hadde forløpt seg hver eneste gang :roll::ler:

Om du synes det er "kjedelig" kan det kanskje være på tide med en liten forandring? Hva om du selv tar initiativet til en ny type forspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...