Gå til innhold

ustabil menstruasjon

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg sluttet på p-piller i november i fjor, og for ca 2-3 måneder siden begynte menstruasjonen å bli ganske ustabil. Ustabil i den forstand at det gikk lenger mellom hver gang, rundt 35 dager mellom hver gang jeg fikk den. Hvorfor skjer dette? Noen som har opplevd noe lignende?

Jeg hadde litt ustabil menstruasjon før jeg begynte på p-piller også, og har gått på p-piller i rundt 7-8 år.

Er det vanlig at menstruasjonen tuller litt etter p-pilleslutt? Noen som har så lange menstruasjonssykluser??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt ustabil mens fra jeg fikk den. Visste aldri når jeg fikk den. Etter at jeg slutta på p-piller var jeg nede i 2 ganger i året.... Har fått påvist PCOS nå, så derfor mine er så ustabile.

Sier ikke at du har det, men er verdt å sjekke opp.

Mange som sliter med ustabil mens etter pilleslutt, så kan tenkes kroppen din bare trenger å komme i gjenge igjen.

Men, om du får den hver 35.dag ca, har du jo en stabil syklus, du har bare lenger enn det som er vanlig.

Skrevet

Vi er flere i samme båt :)

Jeg sluttet på p-piller ved nyttår og har hatt ustabil menstruasjon etter det. Venter på det i dag faktisk, krysser fingrene for at syklusen er normal denne gangen.

Husk at det kan være andre årsaker til ustabil syklus enn bare p-piller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...