Gjest Frk. Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 Da jeg idag våknet opp med intense menssmerter og forsto at resten av dagen er ødelagt bestemte jeg meg for at, ja nå må jeg bare begynne på p-piller igjen. Jeg har gått på både Yasmin og cerazette og kan vel egentlig ikke sicat jeg har vært direkte misfornøyd.grunnen til at jeg sluttet med Yasmin var fordi jeg fikk høre at det er stor risiko for blodpropper med Yasmin.så begynte jeg på cerazette.så fikk jeg vite at endometriet mitt er tynt,og ettersom at bivirkninger på cerazette er et tynnere endometrium sluttet jeg. Er ikke i noe forhold,så trenger strengt tatt ikke å bruke det som prevensjon,men er nødt til å få bort disse smertene.burde vel kanskje fortelle synder var derfor jeg begynte på p-piller som 14-åring. Hvilke p-piller kan dere anbefale? Blir glad for svar
Gjest Frk. Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 Var en feil i innlegget mitt her. Smerter var grunnen til at jeg begynte på p-piller i utgangspunktet.
Gjest lolita___ Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 Du bør ikke bruke p piller hvis du ikke trenger det.Jeg sliter selv med mensensmerter og har også brukt p piller som hjelp.Men det er farlig å gå på p piller over lengre tid,de klusser med kroppen. Jeg har lest litt om nattlysolje som skal være bra for mensensmerter.Har startet med dette nå.Du kan jo google det og lese litt. Lykke til
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 P-pille er fint for å minske menssmerten!! :) Det som ikker er bra, noe som mange unge gjør, det er å slutte å få mensen! Så ikke hopp over eller ta p-piller når du skal ha mensen, la den komme Loette er fin, lite med hormoner. Yasmin er fin den og. Risiko for blodpropp er MINIMAL i forhold til risikoen for å få blodpropp som gravid!! Det vil si at du får ikke blodpropp med mindre familien din har fått det med p-piller eller annen sykdom. Det er det man sjekker før man får p-pille, at familien ikke har dødd eller lider av noe. Men det er ikke så bra å skifte fra merke til merke. Alle p-piller kan gi blodpropp, men den er like liten som risikoen for å få blodpropp uten p-pille
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå