Gå til innhold

Juggernaut

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå konser jeg no sinnssykt :o på tingesten du har mellom beina' date=' ja.... :briller: Den ER virkelig fascinerende.....[/quote']

Mens du nå sitter og stirrer, kan du regne på følgende: Jeg er omtrent 188 cm høy. Ut fra bildet kan du regne omtrent hvor langt utstyret er. Du kan også se bredden, og jeg tipper din fantasi selv hvisker deg i øret hvordan omkretsen blir når den «svulmer opp». Nå blir din oppgave å finne ut hvor mye blod som skal til for en ereksjon, og hvor mye blod som blir igen i resten av kroppen, forutsatt at min mengde blod er gjennomsnittlig. Du kan også regne ut sjansen for å overleve en ereksjon. Har du ekstra tid til overs, kan du regne ut kraften som skal til for å skyte en «god dose» ut gjennom det erigerte utstyret. Hvis du ringer rikshospitalet eller noe, kan de sikkert gi deg svaret på massetetthet, mengde osv for Achmed-frøene, samt urinrørets friksjonskoeffisient.

Høres dette greit ut chimpie? Lykke til. :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
...22 løpende mannfolk....

23...

20 spillere (keeperene står stort sett stille), og 3 dommere.

Skrevet

Tror jeg skal få m meg sambis el kanskje aller helst svogers for å løse d regnestykket ditt (er den første til å innrømme svakheter når d gjelder tall, konf antall spillere på banen, men så har jeg så absolutt mine sterke sider på andre områder da..... :sjarmor: )

Skrevet
liten sjangs for Achmedbarn da...

Takk gudene for det....

Skrevet

Spørs jo på mor, det. Jeg har ialefall ikke mye til gener å stille opp med....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...