Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2003 #1 Skrevet 17. september 2003 vi har fått barnehageplass i privatbarnehage til jenta vår via "bakdør"-metoden. (mannen min kjenner ham som driver den) så lurer jeg på: burde jeg gi en gave eller noe for å vise hvor mye vi setter pris på denne vennetjenesten? skal ha et orienteringsmøte med ham senere i uka. vennligst ikke gi pepper om valget av metode for barnepass. vi har ikke noe nettverk rundt oss som kan hjelpe, og vi bor midt i tjukkeste storbyen.
Fakse Skrevet 17. september 2003 #2 Skrevet 17. september 2003 For gode vennetjenester gir man gaver. Gi noe nå, og en liten hilsen (blomst??) til jul.
MarianneE Skrevet 17. september 2003 #3 Skrevet 17. september 2003 Det kan da være en hyggelig gest det, og gi en liten gave eller noe for og takke for hjelpen. Ville gjort dette, jeg!
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2003 #4 Skrevet 17. september 2003 men hva hvis det ikke er en venn, (i den forstand en vi omgår) men bare en bekjent? en flaske vin er vel safe?
Octavia Skrevet 17. september 2003 #5 Skrevet 17. september 2003 En flaske vin er velkommen i de fleste hjem!
Fakse Skrevet 17. september 2003 #6 Skrevet 17. september 2003 Ja, en litt god vin, eller en flaske cognac. Dette er jo en STOOOR tjeneste, så såpass kan dere gi Også skriver dere et hyggelig kort som følger med. Vær bare sikre på at de ikke er avholdsfolk...
Cawarra Skrevet 17. september 2003 #7 Skrevet 17. september 2003 Jeg ville ihvertfall satt stor pris på en oppmerksomhet hvis jeg hadde gjort noen en så stor tjeneste, selv om jeg ikke hadde forventet det. Siden dette er en mann foretrekker han sannsynligvis alkohol framfor en blomst!
Gjest Tex Skrevet 17. september 2003 #9 Skrevet 17. september 2003 Synes dette smaker muggent jeg. Hva med de som stod før deg i køen som ikke fikk plass, da? Gi dem litt vin ,du.
koldbruna Skrevet 19. september 2003 #10 Skrevet 19. september 2003 Her må jeg si meg enig med Tex. Dette smaker muggent. koldbruna
Gjest gjesta Skrevet 19. september 2003 #11 Skrevet 19. september 2003 For en vennetjeneste syntes jeg det er ok med en flaske vin :D
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2003 #12 Skrevet 22. september 2003 Her synes jeg man kan spandere ei flaske Cognac slik det ble foreslått tidligere. Det er jo ei ganske stor tjeneste, og menn pleier å bli glade for Cognac!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå