lillemy8808 Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Fint du skriver så mye. Får du virus på din maskin så kan dette brukes til å sende spam-mailer til alle du har i kontaktlister. Dette er problemet på Facebook nå, om noen får kommet seg inn på din konto så sender det masse "morsomme" linker til alle venner du har lagret der. MSN er derfor også et aktuelt mål, alle mailaddressene du har lagret der! Men spam i din postkasse? Da har du vært uforsiktig med hvor du har lagt ut addressen din og en luring har plukket den opp. Eller du da har venner som sender ut fra seg selv, men da skulle det vært fra deres addresse, antar jeg. JEg er både forsiktig med passord og mailaddresser Husk: ALDRI SKRIV EPOSTADDRRESSEN DIN NOE STED. Dette tullet overalt med "husk å skriv addressen din i kommentarfeltet" er jeg motstander av. Står det en mail med [email protected] så vil en "spam-robot" se at det er en addresse, og lagre den, og så spamme deg etterpå. Skriver du derimot "addresse (du vet hva) plass (punktum) no" så ser ikke et robot at dette er en mail, bare tekst. Men et menneske vil jo se hva det er!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå