Gjest AnonymBruker Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 Hei. Jeg er ei jente på 17, nesten 18. Har hatt mye strekkmerker de siste årene, og følt meg veldig flau. Jeg har hatt spesielt problemer med de på brystene og hoftene. Jeg har en kjæreste på 20, og føler meg veldig flau når jeg er med han. Heldigvis er han veldig lett og snakke med, og synest det er helt greit. Han sa til meg at jeg skulle bestille noe som heter "Bio-Oil". Jeg satt og søkte litt for å se om det var noen norske sider som solgte det, men jeg fant dessverre ingenting. Jeg bestillte en 200 mg flaske på http://www.feelunique.com/ , for litt under 200 kr, med fri frakt. Det jeg skulle fram til var at jeg tenkte jeg kunne dele opplevelsen min her de neste ukene, om det er noen som har det samme problemet. Om det funker eller ikke er noe helt annet hehe. http://www.bio-oil.com/ er nettsiden der du kan gå inn å lese om hva det er, og hva det gjør. I dag er hvertfall dag 1, og ser ikke noe forskjell, noe jeg ikke har forventett heller. Smøres på 2 ganger daglig, hver dag. Håper det hjelper noen, skal prøve å oppdatere så ofte jeg kan
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 Du må nok bare lære deg til å leve med dem, og du får sannsynligvis flere når du blir gravid. De blekner jo litt i årenes løp, kroppen skifter vel ut cellene sine hver 7. år eller noe slikt så det vil bli litt mindre synlig men de forsvinner nok ikke uansett hvor mye olje du smører på. Er kjæresten din glad i deg driter han i merkene.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 Klart det, vet jeg må leve med de, men har ikke noe imot om de blekner litt, har heller ingen forventninger om at de går vekk. Men de hjelper på dype røde merker, har jeg hørt. Skader heller ikke å prøve
loppekasse Skrevet 1. mai 2010 #4 Skrevet 1. mai 2010 Lykke til. Skjønner at du vil prøve om det er strekkmerker med sterk rødfarge. De blekner med årenes løp, men selvsagt er det kjipt når de er mest synlig. Jeg vil gjerne vite hvordan det går
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Tenkte jeg skulle legge inn litt mer info. Det hjelper også på arr, tørr hud, graviditet(strekkmerker)osv. Gå inn på siden om du vil vite mer. Du kan bruke det over hele kroppen, som ansikt osv. Jeg er heller ikke overvektig, og driver ikke med noe spesielt sport. Holder vekta mi ganske greit. Har brukt det nå i tre dager på brystene til å begynne med, å kjenner helt klart at huden har blitt strammere og mykere. Helt greit å sove med, kjenner så vidt at det er på kroppen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå