Gjest AnonymBruker Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Min kjære og jeg skal på tur til ei leid moderne "hytte" med greit utstyrt kjøkken (som i et vanlig hjem med komfyr og kjøleskap og slikt, men antakelig ikke mange avanserte kjøkkenmaskiner ). Vi vil ha fokus på å kose oss, og har ikke lyst til å stå over grytene i timesvis. Oppvasken skal helst ikke ta hele kvelden heller. Så hva tar vi med? Vi tenker på å ha med reker, hvitløksmajones på boks, en loff og ei flaske hvitvin. Skal sitte på verandaen i solnedgangen og bare kose oss! Ellers tenker vi på å ta med litt småsnacks som gode skinker og oster pluss kjeks og rødvin. Hva annet kan vi ta med som ikke er kjedelig hverdagsmat (ikke gryteretter eller lignende), men som samtidig ikke krever mye arbeid på kjøkkenet? Vi kan godt forberede ting hjemme og ta med i bokser.
Gjest navnelapp Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Ein salat med bulghur eller byggris ville eg lagd, ta med ferdig kokte gryn og bland i masse godsaker. Lag salaten i denne oppskrifta, men bytt ut quinoaen: http://altgodt.wordpress.com/2009/03/02/gode-gryn/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå