Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg sliter med lite energi. prøver å drikke en del vann (får vel aldri nok men..) og prøver å spise frukt. andre ganger sklir det ut og det blir sjokolade og brus:D men føler allikevel at jeg har så lite energi! jeg sover kjempegodt (kan sove til langt på dag), og trener tre ganger i uka. men allikevel så orker jeg så lite! forslag til åssen jeg kan snu dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Mangel på energi kan vel egentlig være mye forskjellig. Første jeg tenker på er jernmangel, men det er nok fordi jeg har erfaring med det selv.

Skrevet

Mangel på energi kan vel egentlig være mye forskjellig. Første jeg tenker på er jernmangel, men det er nok fordi jeg har erfaring med det selv.

tanken har slått meg og. men tar vitaminer og tran, og sliter ikke med svimmelhet og blodtrykksfall. men kan jo være lurt å sjekke kanskje..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Mulig det er psykisk? At du er litt deppa?

Skrevet

Ginseng! Jeg har også det problemet. Til tider er det tiltak å komme seg ut av senga... Da går jeg på en kur på 7 dager og allerede etter første dagen merker jeg forskjell :D

Skrevet

Prøve å sove litt mindre? Ikke sov til kangt på dag selv om du kan. Sett på klokka og kom deg opp å gjør noe! Jeg er aldri så sløv som de helgedagene jeg bare sover alt for lenge.

Skrevet

sliter ikke psykisk, har egentlig alltid vært periode slapp. fungerer faktisk enda dårligere når jeg ikke får sovet ut. har prøvd litt av hvert gjennom åra. men ginseng har jeg ikke prøvd:)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

jeg sliter med lite energi. prøver å drikke en del vann (får vel aldri nok men..) og prøver å spise frukt. andre ganger sklir det ut og det blir sjokolade og brus:D men føler allikevel at jeg har så lite energi! jeg sover kjempegodt (kan sove til langt på dag), og trener tre ganger i uka. men allikevel så orker jeg så lite! forslag til åssen jeg kan snu dette?

Jeg kjenner meg veldig igjen! Gikk til legen og det viste seg at jeg hadde lavt stoffskifte. Det skal tas ganske alvorlig og jeg råder deg til å gå til legen for å ta blodprøve!

Jeg har fått piller for dte å føler jeg begynner å komme til den gamle meg igjen:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...