Gå til innhold

Hvem blir moderator og hvorfor?


Cassandra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For en tid tilbake i det gamle forumet sendte gry ut en melding på alle forum om at hun trengte moderatorer.

Så var vi en del som sendte inn en søknad hvor vi skrev litt om oss selv og hvilke forum vi kunne tenke oss.

Så vidt jeg husker var det et ønske at vi var registrerte brukere og hadde brukt forumet en stund.

Så forsto jeg at Gry kikket på det vi hadde skrevet og innleggene våre og tok en avgjørelse på det.

Hvis noen har lyst til å bli moderator kan man sikkert sende en mail til Gry og høre med henne.

Det tøffeste (synes jeg) er å skille mellom min rolle som moderator og min rolle som meg selv. Folk ser ofte en person og ikke to som jeg prøver å være.

Her er i allefall den gamle utlysningen

Bare spør hvis det var noe mer

HMSP - moderator bryllup

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HMSP svarer helt riktig - og ja, det går fortsatt an å "søke". I ny og ne opprettes nye grupper og disse må også ha moderatorer icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da synes jeg du skal sende en PM til Gry, Cassandra. Endringer kan skje hele tiden - det er snart sommer - kanskje vi trenger vikarer? Ikke vet jeg, men Gry er sjefen, og hører som du ser gjerne fra deg.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...