Gjest AnonymBruker Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Jeg vet jeg er tidlig ute, men spør likevel Skal på 17. mai frokost/lunsj, der alle skal ha med noe hver. Jeg tenkte å ta med noe pålegg. Jeg er student med dårlig råd, og midt i eksamensperioden har jeg ikke tid til noe annet enn å svippe innom butikken og røske med meg noe. Men hva skal jeg røske med meg? Hehe. Har dere noen spennende forslag til godt pålegg?
Gjest Huffsa Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Spekeskinke? Evt lage eggerøre og ha med. Tar ikke lange tiden å lage
ashera Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 Strandaskinke eller birkebeinerskinke er godt og rimelig. Andre typer spekeskinke i "påleggspakker" vil jeg ikke anbefale. Du kan jo evt. lage en bolle med eggerøre til.
Gjest navnelapp Skrevet 30. april 2010 #5 Skrevet 30. april 2010 Sidan du ikkje har så mykje pengar ville eg ha tilbode meg å bakt eit brød eller ei kake viss eg var deg. Det treng ikkje koste stort, og nybakt brød gjer stor lykke. Kaldhev brødet over natta i kjøleskapet, og steik det på morgonen. Så kan du ta med heilt ferskt og velduftande brød. Har du rosmarin og olivenolje kan du lage foccaccia: http://altgodt.wordpress.com/2010/03/26/foccaccia/
Gjest Cho Skrevet 30. april 2010 #6 Skrevet 30. april 2010 Jeg hadde gått for eggerøre, eller en enkel omelett. Kan du lage pai? Ost- og skinkepai er jo helt suverent.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå