Pinkyh Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Når jeg blir frustrert eller føler meg urettferdig behandlet, så klarer jeg ikke alltid å stå på krava fordi jeg lett begynner å gråte. Husker at dette var et problem da jeg bodde hjemme på slutten og skulle argumentere mot pappa. Plutselig kom tårene pressende på, uansett hvor sint jeg var. Sliter med det samme enda hvis jeg kommer i situasjoner hvor jeg føler meg urettferdig behandlet og skal argumentere mot. Jeg mener ikke at jeg begynner å stortute, men kjenner at tårene kommer og at jeg mister kontrollen over stemmen. Det er utrolig irriterende og føles helt unødvendig ut. Man mister liksom litt kontrollen over seg selv når man virkelig vil ha stålkontroll for å vise at man har rett. Er det andre som har opplevd det samme? Jeg tror det er en typisk jentegreie for samboer eller brødrene mine har ikke samme problemet. Hva tror dere?
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Samme her og det er virkelig irriterende, spesielt i jobbsituasjon. Jeg er i lederstilling og dessverre føler jeg støtt tårene presser på selv om jeg ikke er lei meg hvis jeg må ta opp ting som kan være "ubehagelige".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå