Gjest AnonymBruker Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Jeg skal inn til revmatolog, store muligheter for at jeg har fibromyalgi. Eneste jeg gruer for er denne triggerpunkt-trykkingen... Gjør det så vondt at man skriker, eller er det kun mer ømt?.. Men dette varierer kanskje fra person til person?..
Rita Emilie Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Jeg skal inn til revmatolog, store muligheter for at jeg har fibromyalgi. Eneste jeg gruer for er denne triggerpunkt-trykkingen... Gjør det så vondt at man skriker, eller er det kun mer ømt?.. Men dette varierer kanskje fra person til person?.. heisann. Hvis det er det samme som jeg har gjort hos kiropraktor er det kun ømt. Og de ber deg sifra hvis de presser for hardt. de tar det i ditt tempo. det går veldig bra!
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Det variere fra person til person. Har selv leggdikt og fått prøve triggerpunkt-trykking av en fysioterapaut. På en måte både vondt og godt, for trykker til det gjør så vondt at det går bort (utrolig nok). Nesten som en punktering. Hvordan man reagerer er også forskjellig fra person til person. Noen blir "bra" der men trykker med en gang og andre må ha flere behandlinger. Vil si at det er verdt å prøve
Gjest Marlo Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 Det er ikke som å gå til kiropraktor eller fysioterapi hvor man får behandling. Triggerpunktene skal trigges for å få en diagnose. Litt forskjell på det Hvor vondt det vil gjøre når han skal finne ut evnt diagnose, er umulig å svare på. Vet om ei som knapt merket at han trykket, selv skrek jeg av smerte. Men nå skal det sies at om jeg trykker selv, glemmer meg bort og klør meg litt hardt eller dulter borti noe - så kan jeg ha vondt i mange minutter etterpå på disse punktene. Du trenger ikke bekymre deg for å dra til revmatologen iallefall De er der for deg og vil jo ikke gjøre deg vondt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå