Gå til innhold

Har dere funnet frisyren til den store dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

JEg tror jeg skal ha på extensions, sånne som en kan ha av. Men kan ikke ha det sånn kjempelangt for det kler jeg ikke.

http://i199.photobucket.com/albums/aa34/Lillemor_med_to/hr-1.jpg

http://i199.photobucket.com/albums/aa34/Lillemor_med_to/hair_109_10_t.jpg

http://i199.photobucket.com/albums/aa34/Lillemor_med_to/FOTOGR3.jpg

http://i199.photobucket.com/albums/aa34/Lillemor_med_to/Updo3.jpg

Innlegget er endret iht reglene

Bond, mod

Endret av Bond
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅååå der var det mange fiine! Må gå gjennom en når jeg har litt tid.

Jeg har ganske langt hår så vil ha det hengende ned med store krøller for det er så fiint!

Gjest Mahareth
Skrevet (endret)

Jeg tror jeg vil ha noe sånn som dette. Skal ha slør, og må nesten ha noe som passer til det også ;)

Vedlegg fjernet

Bond ,mod

Endret av Bond
Skrevet

Jeg tror jeg vil ha noe sånn som dette. Skal ha slør, og må nesten ha noe som passer til det også ;)

Jeg synes ikke det så ut som en frisyre, jeg synes det bare så bustete og tilfeldig sammenrasket ut. Men det er bare min mening.

Gjest LilleLovely
Skrevet

Jeg synes den siste der var nydelig! Og den siste til LimaLima. Gorgeous! Noe sånt vil jeg og ha..

Skrevet

Jeg satser også på noe sånt som Mahareth :)

Skrevet

Den siste til LimaLima var nydelig, men må man ikke ha relativt kort hår for at det skal gå an?

Ellers synes jeg generelt det ser rart ut når folk gifter seg med et hår som er veldig mye større/lengre/krøllet enn de vanligvis har.

Skrevet

Den siste til LimaLima var nydelig, men må man ikke ha relativt kort hår for at det skal gå an?

Ellers synes jeg generelt det ser rart ut når folk gifter seg med et hår som er veldig mye større/lengre/krøllet enn de vanligvis har.

Ja enig! da blir man jo ikke seg selv i det hele tatt!

Skrevet (endret)

Nja, jeg har hår til øvre del på ryggen. Men det er typisk nordisk....tynt!

Men frisøren "tryllet" det tykt med masser av tupering-spray-varmetang.

Jeg pleier å ha håret oppsatt.... Blir GAL av å ha de i øynene!

Trodde ikke jeg kunne få sånt hår....trodde det var altfor tynt.....

(Fant et bilde fra den kvelden frisyren ble "tenkt ut". Bildet er en prøve av hårfrisyren.... "Diamantene" var ikke kjøpt ennå..Frisyren er ganske "hærjet" pga. ulike forsøk med festing av sløret. I tillegg skal ikke det være så "rufsete". Men mer glatt... Ikke alle løse hår hit og dit....I tillegg skal jeg bleke noen naturlige lysere striper til bryllupet.)

post-33126-1272816712,3777_thumb.jpg

Endret av LimaLama
Skrevet

Vedlegg fjernet

Bond ,mod

Har du link til bildet? :)

Skrevet

Kjempefint! Jeg liker at det er løst og ledig, for sånne stramme perfekte frisyrer synes jeg ser så kunstig ut.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Så jeg som har relativt stritt hår, kan ikke bruke krøll-tanga og lage noen lokker på den store dagen??

Skrevet

Så jeg som har relativt stritt hår, kan ikke bruke krøll-tanga og lage noen lokker på den store dagen??

Overså du ordene "veldig mye" med vilje?

Jeg har også stritt hår og skal nå jaggu ha en runde med krølltangen. Nå det er sagt liker jeg heller ikke når frisøren kjører på med "Eli Hagen- tuppering" eller voldsomme krøller/bølger.

Skrevet

Blir nok som dette, med små diamanter bak og litt på sidene. Skal ikke ha slør :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...