LamaLover Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 (endret) Jeg pleier aldri å bli syk, men nå har jeg søren meg vært forkjølet i over 3 uker og meker ingen fremgang i friskningsposessen! føles bare som om jeg blir dårligere.. Kan dette være alvorlig? Endret 29. april 2010 av LamaLover
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Næring og energi fra maten tas vel opp uansett om det som kommer ut der nede er i løs eller fast form. Ved oppkast tas gjerne ikke all næring og energi opp før maten forsvinner fra kroppen igjen, og derfor går man ned i vekt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Nå så jo svaret mitt fantastisk bra ut da, takk. :klø:
LamaLover Skrevet 29. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2010 haha, vet ikke hva som skjedde jeg. plutselig ble emnet mitt helt likt det som en eller annen hadde postet før meg;p Svaret ditt så jo litt merkelig ut i forhold til det jeg lurte på :gjeiper:
SlowMotion Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 Jeg er på min 7. uke med forkjølelse. Var hos legen for noen dager siden, han sa at slike ting rett og slett kan ta tid. Nå begynner jeg å føle meg bedre, heldigvis
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. april 2010 #6 Skrevet 29. april 2010 Jeg gikk til legen etter 5 uker med forkjølelse og da viste det seg at jeg hadde b12 mangel. Ble fort frisk da jeg begynte med injeksjoner.
Dalia_b Skrevet 29. april 2010 #7 Skrevet 29. april 2010 Har tanken på at du kan ha fått alergi slått deg? For 3 år siden hadde jeg det slik du beskriver, vert forkjølet i mange uker. Dro til legen og kom ut med resept på alergi tabletter... Begynte med de og ble straks bra igjen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå