Evalilja Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #21 Skrevet 7. mai 2010 Conan er voldelig. Det er mer blod og gørr. Jeg syntes WoW ble for "pikachu", samme med Aion som jeg prøvde en stund. Sjarmen med conan er at det er mer realistisk. Til den grad en kan kalle eventyrspill med demoner og drager for realistisk:P
Shade Skrevet 7. mai 2010 #22 Skrevet 7. mai 2010 Hehe "problemet" med Wow er at man er nødt til å bruke så sykt mye tid på det, og det er jo helt greit hvis man har den tiden og har lyst til å bruke den på et spill. Men for de av oss som ikke har lyst til det og samtidig vil ha en viss fremgang er Conan perfekt!
Fluffe Skrevet 7. mai 2010 #23 Skrevet 7. mai 2010 spilt aoc,aion,ett spill jeg ikke husker navnet på....men faller ALLTID tilbake til wow forde jeg mener de andre overhode ikke kan måle seg med wow..aoc ble gørr kjedelig
Gjest Marlo Skrevet 8. mai 2010 #24 Skrevet 8. mai 2010 Hehe "problemet" med Wow er at man er nødt til å bruke så sykt mye tid på det, og det er jo helt greit hvis man har den tiden og har lyst til å bruke den på et spill. Men for de av oss som ikke har lyst til det og samtidig vil ha en viss fremgang er Conan perfekt! Man trenger ikke bruke sykt mye tid på WoW lengre, men selvfølgelig, det kan jo hende at sykt mye tid for deg er veldig lite for meg. Jeg spiller et 2-3 timer hver kveld...eller, ikke hver kveld heller. Vil jeg gjøre noe annet så gjør jeg det, om det så er å se på TV eller gå ut...så det blir kanskje så lite som mellom 2-4 kvelder i uka. På min mainchar har jeg det beste gearet å få tak i, over 6k gearscore, ferdig med ICC - der er det bare kjedelig nå. På 3 av mine alts har jeg også begynt å få en del ICC gear m.m. AOC er i grunnen et godt spill, god historie, god grafikk etc etc. WoW er jo ikke et godt spill på samme måten som AOC, LOTR og andre spill er
Merriman Skrevet 9. mai 2010 #25 Skrevet 9. mai 2010 Jeg spilte AoC fra launch, men det var ingenting å gjøre etter lvl 35 så jeg sluttet. Det har sikkert blitt bedre nå, men mesteparten av spilletiden min går til Lord of the Rings Online og Napoleon: Total war. Men så er jeg heller ikke jente, så har vel ikke stort i denne tråden å gjøre ^^
Zealuu Skrevet 9. mai 2010 #26 Skrevet 9. mai 2010 Jeg spilte AoC fra launch, men det var ingenting å gjøre etter lvl 35 så jeg sluttet. Derp. Innholdsgapet var på level 80, og til dels 60-70 og 74-80. Ikke etter 35.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå