Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2003 #1 Skrevet 17. september 2003 Min tidligere samboer(vi var jevngamle) var en stor flørter/kladder og sjarmør. Som ved flere anledninger klinte/rota med andre Og ved en anledning også med min mor. :hår: Er det noen andre som har opplevd dette? Hvor vanlig er dette? :klø: Noen som kanskje har "rota" med svigerfar ? Kom bare i tanker.....
Champagne Skrevet 17. september 2003 #2 Skrevet 17. september 2003 Ste-faren til en kamerat av meg hadde sex med sin svigerdatter....
Tusenfryd Skrevet 17. september 2003 #3 Skrevet 17. september 2003 Hvis dette er seriøst, bør du kanskje plukke vekk de fem hundre smileysene du har lagt inn.... og hvis du ikke gjør det, kan dette neppe anses som seriøst og du blir møtt med en rungende taushet. Uansett synes jeg litt synd på deg.
Gjest GreenSky Skrevet 17. september 2003 #4 Skrevet 17. september 2003 HVAAAAA? La meg se om jeg har forstått dette riktig: TYPEN din har KLINT med mora di??? Det er totalt uakseptabelt! :x (med mindre det du skriver er en spøk, eller noe)
Sandman Skrevet 17. september 2003 #5 Skrevet 17. september 2003 "jento" hadde denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=48625 ....er det mulig at "jento" har blitt til "Gjest" i denne tråden, og fortsetter sitt fokus på sex innad i storfamilier...?
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2003 #6 Skrevet 17. september 2003 Til Tusenfryd: Det er helt seriøst! Og jeg syns ikke det var en særlig opplevelse. Så hva gjør man ler eller griner ?? Men jeg ser ikke noe galt med mine 5 (fem) smileys`r. Takker for din omtanke!
Suzy Skrevet 17. september 2003 #7 Skrevet 17. september 2003 "Ikke særlig til opplevelse" var vel å si det mildt! :o :o Hva i all verden er galt med typen din - for ikke å snakke om mora di??? Dette høres ut som en gjesteopptreden på Ricky Lake Hjelpe og trøste... :klø: Suz
Gjest GreenSky Skrevet 17. september 2003 #8 Skrevet 17. september 2003 Sikker på at du ikke overdriver en liten smule, da "Gjest"? Jeg mener, det er jo forskjell på å kline med mora til dama di, og å gi henne et kyss på kinnet, f.eks.
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2003 #10 Skrevet 17. september 2003 Vel..... Til min mors forsvar så var hun kanon dritings og husker ingenting, nada,zipp !!! Og hun drikker vanligvis ikke. Hadde få problemer med å tilgi henne, har vel kanskje ikke helt glemt det da. Men kan spøke om det; kan si til typen f.eks. <<Går greit det bare du ikke stikker av med morra mi>> Men ex`n derimot, hadde drukket lite, og det er snakk om klining! :fy: Han ble i tillegg sur på meg fordi jeg ikke forsvarte ham overfor min far og mor dagen derpå! (brude jeg advare hans nåværende?Han besøker sin svigermor ofte..........)(Jeg og søstra mi spøker om det) Blir litt galgenhumor,men egentlig syns jeg det er flaut. Men det jeg spurte om var om flere hadde opplevet det samme!? Når jeg har fortalt dette til bl.a. min nåværende så er det flere som sier de har hørt om flere tillfeller at typen har rota med svigermora.
Gjest lurven Skrevet 17. september 2003 #11 Skrevet 17. september 2003 å rote med svigermor er ikke så veldig vanlig vel.. jeg harrota med mange rare damer men aldri med svigermor
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2003 #12 Skrevet 17. september 2003 Ikke vanlig nei, verken fra en mors oppførsel og heller ikke en samboer...
Mann 40 Skrevet 19. september 2003 #13 Skrevet 19. september 2003 Hvis dette er seriøst, bør du kanskje plukke vekk de fem hundre smileysene du har lagt inn.... og hvis du ikke gjør det, kan dette neppe anses som seriøst og du blir møtt med en rungende taushet. Uansett synes jeg litt synd på deg. Er det meningen at en moderator skal drite ut folk her?
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2003 #14 Skrevet 20. september 2003 Er det meningen at en moderator skal drite ut folk her? Så du har lagt merke til det du også...Da er det kanskje ikke bare meg som OFTE ser slike tendenser.
Gjest Hege Skrevet 20. september 2003 #15 Skrevet 20. september 2003 Jeg er sikker på at Tusenfryd ikke mener å drite ut noen. Ingen andre av oss heller. Tusenfryd er ikke tilgjengelig for tiden, og før noen kommer for godt i gang med noe her bør vi heller vente til hun kan svare selv, ok? Da er det kanskje ikke bare meg som OFTE ser slike tendenser. Denne vil jeg gjerne ha en forklaring på. Hva mener du? Du kan gjerne sende meg en pm, eller mail
Gjest Poirot Skrevet 20. september 2003 #16 Skrevet 20. september 2003 Trodde moderatorer skrev med kursiv "når de var på jobb", jeg. Her er ikke det jobb, ergo ser jeg ikke på det som et svar fra en moderator, mn en bruker.
LilleBille Skrevet 20. september 2003 #17 Skrevet 20. september 2003 Trodde moderatorer skrev med kursiv "når de var på jobb"' date=' jeg. Her er ikke det jobb, ergo ser jeg ikke på det som et svar fra en moderator, mn en bruker.[/quote'] .. og skal ikke moderatorne få "lov" til å mene noe som bruker ... da blir det jo helt feil.
Gjest lurven Skrevet 20. september 2003 #18 Skrevet 20. september 2003 Trodde moderatorer skrev med kursiv "når de var på jobb"' date=' jeg. Her er ikke det jobb, ergo ser jeg ikke på det som et svar fra en moderator, mn en bruker.[/quote']ikke alle som tenker over det da kan lett misoppfattes
Gjest Hege Skrevet 20. september 2003 #19 Skrevet 20. september 2003 Trodde moderatorer skrev med kursiv "når de var på jobb", jeg. Kommentar til denne. Jeg bruker kursiv kun når jeg endrer noe i en annen brukers innlegg, for å skille min kommentar fra det øvrige. Skriver jeg egne innlegg bruker jeg vanlig skrift. Men så foretrekker jeg å unngå vanlige brukerinnlegg helt. Jeg har sluttet som vanlig bruker. Men det er meg. De andre har sine egne rutiner. Ellers må vi ikke glemme hva denne tråden egentlig handler om
Mathias Skrevet 20. september 2003 #20 Skrevet 20. september 2003 Så det er ikke bare jeg som får tråder til å skli ut.... Kom på en sang her.... hang the dj- hang the dj- hang the dj -hang the dj... Sånn.. hehe... Ferdig m å sutre nå?...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå