Gå til innhold

Sexspartnere

Fremhevede innlegg

Gjest Anjelika
Skrevet

Jeg reagerer også på at du sier at du bruker prevansjon, men det er 5 stykk du ikke husker å ha sex med. Hvilken magisk prevansjon som du ikke trenger å huske og bruke i situasjonen, samtidig som den beskytter mot kjønnsykdommer, er det du bruker?

Akkurat samme jeg skulle skrive. Om hun ikke husker å ha hatt sex engang så kan hun vel ikke huske om det ble brukt kondom. Ts slår meg også som litt for ung til å ha p-pille-resept, men det er jo mulig - men det beskytter jo likevel ikke mot kjønnsykdommer.

Men om jeg nå skal se bort i fra at dette er et troll, så er det jo helt åpenbart at ts må slutte å drikke siden hun ikke tåler alkohol i det hele tatt. Og populær blir du ikke av det.. husker når jeg gikk på ung.skolen og begynte å drikke så var det ei litt yngre som hang seg på på festene. Hun kunne ikke holde alkoholen i det hele tatt, dreit seg alltid ut og rotet rundt med mange gutter. Vi jenter syntes hun var et fjols og guttene syntes hun var en tøs. I ettertid ser jeg jo at det var helt tragisk. Ingen var hennes venner, selv om hun trodde det. Husker jeg satt og holdt håret hennes en hel kveld imens hun spydde, fordi noen av gutta syntes det var dødsmorsomt å få henne til å sniffe bensin. Ikke la deg utnytte..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for mange jenter er det ikke tidelig i det heletatt å debutere som 14åring, men så mange partnere? pluss noen du ikke husker. ville strengt tatt vurdert å kutte ned på alkoholkonsumet og tenkt nøye gjennom hvorfor du har sex med så mange forskjellige gutter/menn.

noe å tnke på som jeg hørte i min litt "løse" periode:

gutter liker ikke å sku på andres søppel, langt mindre å ha ett forhold med det.

foresten, TEST DEG FOR ALT AV SYKDOMMER!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...