Gå til innhold

Bikini bukse!


Inx

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

OMG! Truse langt over bukselinninga er ikke noe pent og det er heller ikke dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det litt 90 talls å vise "trusa"? Så skikkelig white trash ut...men så ser mange fjortis jenter white trash ut uansett da.. Stooort hvitt hår, tights som bukse, brunorange make-up.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh, jeg var såå usikker på hva jeg skulle ha på meg på byen i morra, men nå redda du kvelden! Den var LEKKER! :ler:

:hoho:

Også så flott at de viste den både med og uten truse, nå vet vi at begge deler ser DØDSBRA ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest strykebrett
:skratte: Fantastisk, ser for meg at den blir en slager blandt de damene som pleier å dukke opp i baren til Pondus. Lurer på hvor mye ¥9.800 er, hehe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, jeg var såå usikker på hva jeg skulle ha på meg på byen i morra, men nå redda du kvelden! Den var LEKKER! :ler:

På byen? Med sånne bukser skulle man tro at man er på jobb.. :lol:

Jeg lurer fælt på hvordan de buksene står på? Er de sånne sticky eller?

Men altså - ifølge nettsiden er det "det beste av brasiliansk mote i Japan". Interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Fantastisk, ser for meg at den blir en slager blandt de damene som pleier å dukke opp i baren til Pondus. Lurer på hvor mye ¥9.800 er, hehe

Ca 650 kr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoho:

Også så flott at de viste den både med og uten truse, nå vet vi at begge deler ser DØDSBRA ut!

Det la jeg faktisk ikke merke til. :ler: Veldig bra du gjorde meg oppmerksom på det, hadde vært ukas nedtur å få den i posten for så å finne ut at prikken over i-en mangla! Var jo den som gjorde bukse classy, mener jeg.

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer fælt på hvordan de buksene står på? Er de sånne sticky eller?

Det er da lett å forstå! Tenk på hvilket materiale buksa er laget av, tenk så på hvor klamt det blir etter å ha gått litt rundt iført nevnte bukse - kanskje til og med danset litt. Enda så trang den er så er den nok lettere å få på enn å få av, selv med den praktiske lufteluka bak :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det la jeg faktisk ikke merke til. :ler: Veldig bra du gjorde meg oppmerksom på det, hadde vært ukas nedtur å få den i posten for så å finne ut at prikken over i-en mangla! Var jo den som gjorde bukse classy, mener jeg.

Haha, ikke sant? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...