Gå til innhold

Celulitter :(


Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei jente på 21år, og begynner å på masse celullitter på rumpa, og litt på lårene. Blir så utrolig lei meg av det! Og gruer meg til å gå i bikini! Jeg har trent hele livet mitt, er slank, fornøyd med alt bortsett fra dette! Føles så håpløst! Det kommer jo sikkert bare til å bli verre! Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt det? Slutte å spise sjokolade helt? (spiser ca en om dagen). Masse vann drikker jeg fra før av...

Trenger råd! Mamma har det ikke, og jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal få det i en alder av 21! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker du p- piller og drikker mye brus? Ekspertene sier det kan være noe av grunnen uten om arvelighet.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

P-piller bruker jeg, men drikker nesten aldri brus... :/

Skrevet

Hvordan er kostholdet ditt generellt? Hvis du kutter ut all ferdigmat og mat som inneholder fin hvete og sukker, tilsetingsstoffer/søtstoffer osv., så vil du merke stor forskjell. Jeg hadde MYE cellulitter før, og etter 1 år uten sukker/hvete, så er det stor forskjell. Og da har jeg i tillegg ikke rørt på kroppen, hadde jeg kunnet trene hadde det nok vært helt borte.

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...