Gå til innhold

Hun avlivet katten min :(

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvordan har det gått? Jeg ville ha kontaktet advokat i dette tilfellet. Hva om du kontakter JURK.no i første omgang?

Du gav bort katten UTEN papirer eller å ha fått penger for den?

Ikke smart tenkt/gjort.Om nye eier ikke hadde betalt/signert noen kontrakt med deg,er katten fortsatt din.

Ikke sikkert du står sterkt her,dessuten er jo katten død og jeg tviler på du vil få noe særlig ut av en sak mot dama desverre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er selvfølgelig kjempetrist, men sannheten er vel at det er veldig lite sannsynlig at du kommer noen vei med dette. Dette fordi 1. du ga henne katten frivillig, og 2. veterinæren vil sannsynlig bevitne at avliving var det rette for katten. Bare se hvor vanskelig det var å få gjort noe med damen på Åsnes, som hadde dyrelik over hele eiendommen - der tok det nesten 2 år før man fikk en dom. Å da tro at politiet vil legge ressurser inn i en sak som dette er naivt.

Skrevet

eh, bare en flyvetanke her, men er du sikker på at han virkelig ER avlivet? damen virker frekk nok til å si at hun har avlivet ham, for å slippe å betale deg for katten...

Det var det første jeg tenkte også, at hun bare sa hun avlivet katten for å slippe og betale.

Synes det var veldig rart at hun bare avlivet katten, det hadde jo ikke skadet og ringe. Sikker på at det var din katt hun avlivet at det ikke var en annen katt hun drev jo med opdrett. Kanskje hadde hun noen andre katter hun ikke ville ha?

Folk er veldig forskjellige :sjenert:

Så lurer jeg veldig på om katten var chippet for da burde jo dyrlegen ringt deg.

Synes uansett du burde ta dette opp med dyrlegen på nytt. Er jo sikkert noen som kunne funnet på og avlivet katten til naboen fordi de ikke liker katter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...